Gjest Aria. Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Noen som kan anbefale et sted jeg kan kjøpe MD formulations billig og trygt på nettet? Elsker MD Men er så utrolig lei de stive prisene her, som bare øker og og øker. Sist betalte jeg 675 for en liten krukke med moisture defense Jeg bruker også mineral pudder fra I.d. Også dette hadde økt i pris hos hud pleieren min. Så gjerne anbefale et sted man kjøpe det rimeligere også
Yasi Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Feelunique.com har masse md til en grei pris De har også id. Så mulig du kan ta en titt der?! =) En helt trygg nettside, som også tilbakebetaler (i de aller fleste tilfeller) det du må betale dersom du handler for over 200,-.
Lisa-Marie Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 prettyskin4less.com har vel de snilleste prisene på md, bestiller selv derfra og er bare fornøyd :-)
Yasi Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Men tilbakebetaler prettyskin4less.com det man evt. må betale dersom man bestiller varer for over 200,-? For de aller fleste produktene jeg bestiller fra md koster over dette beløpet Dessverre!
MaH Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Men tilbakebetaler prettyskin4less.com det man evt. må betale dersom man bestiller varer for over 200,-? For de aller fleste produktene jeg bestiller fra md koster over dette beløpet Dessverre! PrettySkin4Less har ofte rabatter, så jeg har som oftest klart å holde med under 200 kr på Md. Ellers kan det være greit å sjekke ut ebay!
Jade Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 http://stores.ebay.com/Midwest-Sales <- her har jeg bestilt MD Formulations.
Dynamikk Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 midwestskincare.com er utrolig billig! Bestiller alltid derfra..
Gjest tantenipsy Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Hm, nå har jeg bestilt fra micwestskincare, aldri bestilt derfra før. Brukte bestille fra feelunique før, men de hadde ikke ansiktskrem med faktor 15. Dessuten bestilte jeg nylig en faktor 20 derfra, og den har skilt seg.. Spent på midwest...
Gjest Aria. Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 Tusen takk jenter Ser at midwest har contiounus renewal serum til 40 dollar, dette er normal "internet" pris, ikke sant? Bruker dere kun MD, eller andre produkter også? Jeg fikk anbefalt å bytte på litt, så bruker en krem fra decleor, om natten, og noen ganger priori. Noen som har prøvd priori? Hva syns dere? Bruker også en skrubb fra Ole Henriksen, Walnut et eller annet, kjempegod
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #10 Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk akkurat et MD produkt i posten som jeg hadde bestilt fra mwsales2/midwestskincare. Fikk pakken rimelig kjapt, og alt så flott ut - til jeg skulle teste ut kremen.. Det kom ut som olje/kornete tykk svampekrem. Prøvde å riste litt på den, men jeg kunne se "gjennom" tuben, at kremen lå i tykke klumper inni Tipper den har gått ut på dato, hvis dere ikke har noen annen logisk forklaring? Har bare hørt positiv tilbakemelding om midwest skincare, så jeg håper de sier seg villig til å sende en ny.
Gjest tantenipsy Skrevet 11. april 2011 #11 Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk akkurat et MD produkt i posten som jeg hadde bestilt fra mwsales2/midwestskincare. Fikk pakken rimelig kjapt, og alt så flott ut - til jeg skulle teste ut kremen.. Det kom ut som olje/kornete tykk svampekrem. Prøvde å riste litt på den, men jeg kunne se "gjennom" tuben, at kremen lå i tykke klumper inni Tipper den har gått ut på dato, hvis dere ikke har noen annen logisk forklaring? Har bare hørt positiv tilbakemelding om midwest skincare, så jeg håper de sier seg villig til å sende en ny. Æsj, hørtes ut som solkremen jeg fikk fra feelunique.. Fikk svar på mail fra dem at jeg skulle sende dem et bilde av elendigheten. Ifølge datostemplingen på "tubesveisen" er den ikke gått ut. Hva slags krem var det du fikk som har klumpet seg?
mellers Skrevet 11. april 2011 #12 Skrevet 11. april 2011 (endret) Æsj, hørtes ut som solkremen jeg fikk fra feelunique.. Fikk svar på mail fra dem at jeg skulle sende dem et bilde av elendigheten. Ifølge datostemplingen på "tubesveisen" er den ikke gått ut. Hva slags krem var det du fikk som har klumpet seg? Jeg hadde kjøpt Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20. Fikk beskjed om at kremen inneholdt "zink oxide" som hadde lett for å skille seg ved kald temperatur, og at dette antagelig hadde skjedd under frakt. Jeg skulle prøve å riste på tuben og varme den opp med hendene for den hadde ikke gått ut på dato. Vel, vel. Jeg ser fortsatt ingen forandring i kremen, jeg. Men fikk i alle fall lynkjapp respons på mailen. Ja, og det var selvfølgelig jeg som hadde klart å hake av som AB tidligere her Endret 11. april 2011 av mellers
Gjest Badabing Skrevet 12. april 2011 #13 Skrevet 12. april 2011 Jeg fikk akkurat et MD produkt i posten som jeg hadde bestilt fra mwsales2/midwestskincare. Fikk pakken rimelig kjapt, og alt så flott ut - til jeg skulle teste ut kremen.. Det kom ut som olje/kornete tykk svampekrem. Prøvde å riste litt på den, men jeg kunne se "gjennom" tuben, at kremen lå i tykke klumper inni Tipper den har gått ut på dato, hvis dere ikke har noen annen logisk forklaring? Har bare hørt positiv tilbakemelding om midwest skincare, så jeg håper de sier seg villig til å sende en ny. Åh, så kjedelig! Da har du nok hatt veldig uflaks! Jeg har bestilt fra dem i flere år, og har alltid vært fornøyd. Pleier å få både kremer og rens for under 200 kr per stk. En temmelig annen pris enn når jeg betaler 1200 for antioksidantkremen og serumet hos hudpleier.
Gjest tantenipsy Skrevet 12. april 2011 #14 Skrevet 12. april 2011 Jeg hadde kjøpt Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20. Fikk beskjed om at kremen inneholdt "zink oxide" som hadde lett for å skille seg ved kald temperatur, og at dette antagelig hadde skjedd under frakt. Jeg skulle prøve å riste på tuben og varme den opp med hendene for den hadde ikke gått ut på dato. Vel, vel. Jeg ser fortsatt ingen forandring i kremen, jeg. Men fikk i alle fall lynkjapp respons på mailen. Ja, og det var selvfølgelig jeg som hadde klart å hake av som AB tidligere her Sendte bilder til feelunique av kremen, og fikk svar i dag at de skulle sende meg en ny tube:-) Bra service, tross alt:)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #15 Skrevet 12. april 2011 Jeg har også kjøpt Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 som har vært likedan i konsistensen, men denne ble kjøpt fra Strawberrynet. Det står at den går ut på dato 06/2012, altså over ett år til. Lurer på om den kan brukes når den har skilt seg? Hva ville dere ha gjort?
Gjest tantenipsy Skrevet 13. april 2011 #16 Skrevet 13. april 2011 Jeg har også kjøpt Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 som har vært likedan i konsistensen, men denne ble kjøpt fra Strawberrynet. Det står at den går ut på dato 06/2012, altså over ett år til. Lurer på om den kan brukes når den har skilt seg? Hva ville dere ha gjort? Sto faktisk samme datoen på min. Tro om det er et dårlig parti? Jeg ville sendt en mail til strawberrynet..
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #17 Skrevet 18. april 2011 Takk for svar! Jeg fikk pengene tilbake fra Strawberrynet uten problemer, og trengte ikke å returnere kremen heller. Så det var god service. Men lurer på om det går an å bruke kremen likevel, eller om det er dumt?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #18 Skrevet 18. april 2011 Altså: jeg lurer på om kremen har mistet sin virkning når den har skilt seg? Eller om den fint kan brukes?
mari4ever Skrevet 19. april 2011 #19 Skrevet 19. april 2011 Noen som kan anbefale et sted jeg kan kjøpe MD formulations billig og trygt på nettet? Elsker MD Men er så utrolig lei de stive prisene her, som bare øker og og øker. Sist betalte jeg 675 for en liten krukke med moisture defense Jeg bruker også mineral pudder fra I.d. Også dette hadde økt i pris hos hud pleieren min. Så gjerne anbefale et sted man kjøpe det rimeligere også Anbefaler å kjøpe enkelte produkter på prettyskin4less.com da:) Nå har de - 20% minus den vanlige billige prisen på hele butikken! Rabatt koden er SPRING20 Moisture defense med spf 20 koster ingenting nå, pluss de har mye bra makeup der inne du også får 20 prosent på. bare til å bestille i flerne omganger.
Gjest yojo Skrevet 20. april 2011 #20 Skrevet 20. april 2011 Dag kremen min har også skilt seg slik dere snakker om, men jeg har brukt den fordet... Ristet den godt og etter de stod på varmt bad har den blitt "jevnere"... Den har kanskje ingen effekt når den er slik??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå