AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Jeg og min mann har akkurat kjøpt oss hus. Vi har ingen barn enda, men det kommer nok ganske snart. i det nye huset er soverommene ganske tett, ett soverom er vegg i vegg med foreldresoverommet, og ett et rett over gangen. Må si jeg lurer litt på hvordan sexlivet vil bli med unger vegg i vegg. I allefall når de blir 9 år og oppover. liksom ikke det samme å ha sex uten å kunne gi fra seg noe lyd. Kommer til å være livredd for at de skal høre noe... Så noen som har barnas soverom nære deres som kan si litt om hvordan sexlivet blir, ev hvordan dere løser det? Mye rart jeg tenker på også...
Havbris Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Sexlivet blir kreativt og en blir utrolig god på å finne andre steder enn soverommet hvis en vil utfolde seg helt fritt - og andre anledninger enn etter at man har lagt seg. Det kan absolutt sprite opp sexlivet!!!
barnehagetanten Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Ikke noe problem: vi har barn rundt oss på alle bauger og kanter og det hemmer ikke oss annet enn at jeg prøver å begrense lyder...
Stinelin Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Dette hørtes jo idyllisk ut, og ingenting å grue seg for. Er det virkelig så enkelt? Jeg for min del har ikke lyst til å måtte være kreativ hver gang jeg har lyst på sex. Å kunne ha sex som vanlig, helt avslappet og på kvelden etter at alle har lagt seg, er noe jeg ville satt pris på. Glad for at vi har mulighet til å ha barnerom litt vekk fra vårt eget soverom.
Havbris Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Dette hørtes jo idyllisk ut, og ingenting å grue seg for. Er det virkelig så enkelt? Jeg for min del har ikke lyst til å måtte være kreativ hver gang jeg har lyst på sex. Å kunne ha sex som vanlig, helt avslappet og på kvelden etter at alle har lagt seg, er noe jeg ville satt pris på. Glad for at vi har mulighet til å ha barnerom litt vekk fra vårt eget soverom. Neida - en trenger ikke være kreativ eller lete etter andre muligheter enn de man allerede slapper av med. Men - det kan etterhvert gi andre muligheter også!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 TS her. Jeg også tenker på at jeg ikke kommer til å nyte sex hvis jeg ligger og tenker på at jeg må dempe lyden.... Og om man lurer på om barna er våken og hører noe.. Eller om man heller vil ha sex i stua, så kan jo plutselig de komme opp om de hører noe.... I allefall blir det annerledes, i og med at vi til nå har vært bare oss to og kan gjøre som vi vil. Noen som ikke nyter sexen som før pga dette? Eller som har blitt ferska? Huff, marerittet...bli ferska av 13 åringen liksom
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Jeg vet om noen som har en liten krok på innsiden av døra (høyt oppe, så barna kan ikek stenge seg inne på foreldrenes soverom). Det er jo fullt mulig. Og stuedøra kan sikkert også stenges på et vis? Da unngår dere i hvert fall at barna bare plutselig kommer vandrende inn.
barnehagetanten Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 (endret) Vi har blitt fersket av en 15 åring. Da sa jeg bare tørt da vi stod opp: kan du nå banke på før du går inn på soverommet vårt: noen hun aldri gjorde før og alltid gjør nå... Vi har god sex selv om jeg ikke "tar helt av" slik jeg gjerne gjør når vi er alene (barna er i barnehage/skole) og jeg har senvakt, evt dersom vi har en kveld for oss selv. Endret 6. april 2011 av barnehagetanten 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 TS her. Jeg også tenker på at jeg ikke kommer til å nyte sex hvis jeg ligger og tenker på at jeg må dempe lyden.... Og om man lurer på om barna er våken og hører noe.. Eller om man heller vil ha sex i stua, så kan jo plutselig de komme opp om de hører noe.... I allefall blir det annerledes, i og med at vi til nå har vært bare oss to og kan gjøre som vi vil. Noen som ikke nyter sexen som før pga dette? Eller som har blitt ferska? Huff, marerittet...bli ferska av 13 åringen liksom Har aldri blitt ferska, men tynne vegger og dører la en stor demper på gleden for min del. Sjekk hvor lytt det er, varierer mye!
MarianneE Skrevet 6. april 2011 #10 Skrevet 6. april 2011 Jeg vet om noen som har en liten krok på innsiden av døra (høyt oppe, så barna kan ikek stenge seg inne på foreldrenes soverom). Det er jo fullt mulig. Og stuedøra kan sikkert også stenges på et vis? Da unngår dere i hvert fall at barna bare plutselig kommer vandrende inn. Vi har ikke blitt fersket, men jeg skal være føre var og følge det eksempelet der. Smart!
Gjest norah Skrevet 6. april 2011 #11 Skrevet 6. april 2011 Jeg vet om noen som har en liten krok på innsiden av døra (høyt oppe, så barna kan ikek stenge seg inne på foreldrenes soverom). Det er jo fullt mulig. Og stuedøra kan sikkert også stenges på et vis? Da unngår dere i hvert fall at barna bare plutselig kommer vandrende inn. Plutselig dukker det opp kroker på alle dører i hele heimen, og besøkende lurer på hvorfor(ikke vi da...) Driver ikke de fleste barn i skolealder og oppover med diverse fritidsaktiviteter? Jo eldre de blir, jo mindre gidder de være hjemme. Sett på yndlingsfilmen for småbarna, og send de på kino/i svømmehall etc når de blir eldre. Send de ut for å leke(driver ikke dagens barn med slikt?). Mener også ha hørt om noen her inne som lærte opp barna til at stengt soveromsdør betydde at de fikk vente litt før foreldrene kom ut. Virket visstnok, det....
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #12 Skrevet 6. april 2011 er det ikke litt rart hvis man planter barna foran en film og foreldrene stikker inn på soverommet?? Er liksom redd for at jeg ikke får slappet av og nyte sex, siden det alltid vil være et usikkert moment om en blir oppdaget... Plutselig skal de spørre om noe, pluteselig kommer inn fra leken ute og skal hente seg drikke eller spørre om hun får bli med venninnen hjemm..osv Men slik blir det vel når man blir foreldre. Kjenner jeg skal nyte sexen mens vi enda er alene
Gjest norah Skrevet 7. april 2011 #13 Skrevet 7. april 2011 er det ikke litt rart hvis man planter barna foran en film og foreldrene stikker inn på soverommet?? Er liksom redd for at jeg ikke får slappet av og nyte sex, siden det alltid vil være et usikkert moment om en blir oppdaget... Plutselig skal de spørre om noe, pluteselig kommer inn fra leken ute og skal hente seg drikke eller spørre om hun får bli med venninnen hjemm..osv Men slik blir det vel når man blir foreldre. Kjenner jeg skal nyte sexen mens vi enda er alene Det skjer jo ikke når man tar i bruk dette krok på døra-trikset
Envy Skrevet 7. april 2011 #15 Skrevet 7. april 2011 Krok på døra var en genialt lite triks som jeg for min del hvertfall vet jeg kommer til å ta med meg i bakhodet når huskjøpet er i boks
Shiry Skrevet 7. april 2011 #16 Skrevet 7. april 2011 Nå har ikke jeg barn enda, men har vokst opp med foreldre i nabo rommet. Gammelt hus med tynne vegger... Tenkte ikke over at det var så mye "bråk" fra rommet til foreldra mine før var gammel nok til å skjønne hva de dreiv med. Jeg brøy meg ikke nevneverdig om det, bare sørga for å cd spilleren min i nærheten å satte på den. Det var noe jeg stortsett hadde på hver kveld uansett.
Norbertine Skrevet 8. april 2011 #17 Skrevet 8. april 2011 Hvis det er veldig lytt i huset går det faktisk an å lydisolere veggene (ikke bare pga sex, men det kan jo være en fordel når tenåringsbarna hører på musikk eller ser på tv når man prøver og sove f.eks). Jeg synes uansett det kanskje er litt tidlig å tenke på det? Dere har ikke barn ennå, og dere har flere soverom i huset. Det er med andre ord ikke før den yngste blir en del år at det kanskje kan bli litt ubehagelig, og dette er jo maaange år til? Dere bor jo kanskje ikke der lenger en gang.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #18 Skrevet 8. april 2011 Jeg hadde satset på ekstra lydisolering. I stua er det ikke anbefalt å ha sex med unger i huset. Joda, jeg har blitt fersket. utover det så er det fint mulig å ha sex i dusjen/badet/vaskerommet. Man blir litt kreativ etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #19 Skrevet 9. april 2011 Jeg og min mann har akkurat kjøpt oss hus. Vi har ingen barn enda, men det kommer nok ganske snart. i det nye huset er soverommene ganske tett, ett soverom er vegg i vegg med foreldresoverommet, og ett et rett over gangen. Må si jeg lurer litt på hvordan sexlivet vil bli med unger vegg i vegg. I allefall når de blir 9 år og oppover. liksom ikke det samme å ha sex uten å kunne gi fra seg noe lyd. Kommer til å være livredd for at de skal høre noe... Så noen som har barnas soverom nære deres som kan si litt om hvordan sexlivet blir, ev hvordan dere løser det? Mye rart jeg tenker på også... start isoleringen av vegger før ungene kommer ti verden. 9 årsalderen er ikke verst. De sovner da tidlig om kvelden,men vent til du får tenåringer i huset. Da fikk sexen oss en knekk. Ikke ville de legge seg,ikke ville de sove før langt på natt. Hørte de lyder,så banket de i veggen....
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #20 Skrevet 9. april 2011 Hvis dere bare får et barn så kan det kanskje bli litt mer problematisk fordi barnet er vant med mye oppmerksomhet og oppdager kanskje fortere når det blir alene. Med to eller fler så underholder de seg selv mye mer og det blir lettere å stikke seg bort noen minutter. Film og barne-tv fungerer supert her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå