Veronica W Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Skal ha bryllup på Losby gods i August, og er nå på jakt etter noen som kan ordne sminke og hår i nærheten, uten å ruinere meg fullstendig noen som har erfaringer med noe i dette området?! Har forsøkt å hente inn litt priser, og alt blir jo så dyrt med en gang det er bryllup. Og jeg tror ikke jeg har samvittighet til å late som om jeg skal noe annet for at prisene ikke skal være skyhøre
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Har ikke brukt noen til akkurat bryllupssminke/hår, men Eva hos City Frisør på Lillestrøm stasjon er SÅ utrolig flink og behagelig! Ikke er prisene der ille heller sammenlignet med alle andre steder.
Anglofil Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Vel, vi har brukt freelance (gifter oss selv i Nes i Akershus), hvor det da kommer en dame hjem til meg/oss og ordner sminke og hår for 2000 kr. Mvh Yvonne
Veronica W Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2011 Hvordan finner du noen som driver med slikt?!
Anglofil Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Jeg søkte litt rundt rett og slett, og fant tilslutt ei som driver med nettopp make-up og hår. Du finner siden hennes her. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Studio Uno på Triaden (Lørenskog Storsenter) tar 990 kr timen for brudeoppsats og -sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå