minienthe Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 fikk en liten bråide på jobb i dag men da trenger jeg et tomt påskeegg. de som selges på nille og lignende er ikke helt i min smak for å si det mildt, noen som vet om tomme påskeegg i nettbutikk som har kjapp levering ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Panduro hadde noen fine man kunne dekorere selv her, men desverre er de utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Er det mulig å plukke papiret av billige påskeegg fra Nille? Da blir de vel som de Panduroeggene og så kan man dekorere dem selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Tror ikke det blir noe bra resultat om man gjør det. Jeg kjøpte det største fra Nille (synes de med gamle motiver er litt søte, minner meg om bestemor) og de ser ikke ut som det er noen god idè å rive av motivene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 6. april 2011 glemte å skrive, liker ikke chabby chick/gammelromantisk stil og er ute etter ferdigdekortert egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå