Gjest Linnea Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei! Er jeg veldig løs hvis jeg fingrer på cam foran en rabdom og tenner på det? Hva synes gutter omm det?
Gjest hogwash Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Jeg synes ikke det er rart du tenner på det. Husk dog at den/de i andre enden kan finne på å lagre det... 1
Fluffe Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Du vet gutta kan ta det opp og legge det ut på nettet? 1
karolinn Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Det finnes ingen klar definisjon på hva som er løs oppførsel og ikke. Hver enkelt har sin egen betraktning av det. Jeg tenker ikke noe ille rundt dette, men du må ha i tankene at det du gjør foran pcen kan spres til andre, også dine venner.. man må faktisk være mer kritisk på nett enn in real life. Om du velger å gjøre dette, må du kunne stå for det også. Enjoy
karolinn Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Det finnes ingen klar definisjon på hva som er løs oppførsel og ikke. Hver enkelt har sin egen betraktning av det. Jeg tenker ikke noe ille rundt dette, men du må ha i tankene at det du gjør foran pcen kan spres til andre, også dine venner.. man må faktisk være mer kritisk på nett enn in real life. Om du velger å gjøre dette, må du kunne stå for det også. Enjoy
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Jeg ville vel ikke kalle det løst, kanskje heller ekshibisjonistisk. Må slutte meg til de andre her som advarer deg om farene med internett. Du snakker om å bli filmet av en random kar. Altså en tilfeldig kar. Jeg ville tenkt lenger enn nesen rekker selv med en du måtte kjenner godt. Det kan bli svevende der ute i cyberspace uten at du har noen som helst kontroll på hvor det havner eller hos hvem, og hva det eventuelt kan bli brukt til. Jeg vil inderlig håpe, for din egen del, at du tenker deg om veldig, veldig nøye, og at du dropper hele ideen. Tenk fremover i tid i forhold til hva dette kan ødelegge for deg, og forsåvidt for andre nær deg og fremtidig familie. Ikke gjør det, Linnea.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå