Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Svangerskapet mitt ga meg blandt annet veldig mye strekkmerker, det er nå to år siden og jeg har nå slått meg til ro med at sånn er det bare... nesten! Det eneste som virkelig plager meg er de strekkmerkene som har kommet der kjønnshårene sitter. Og det gror ikke hår der hvor merkene er, noe som gjør at jeg får virkelig stusselig med hår der. Barberer jeg det helt så ser jo underlivet mitt ikke så veldig delikat ut og lar jeg det gro naturlig som jeg egentlig ønsker så får jeg så ugjevn og liten hårvekst, en tust der og en tust der. Noen som kanskje vet om noe som øker hårvekst eller noe sånt som kan hjelpe meg med å få en fin og gjevn hårvekst mellom bena? Eller finnes det noen måte å få fjernet strekkmerker helt på?
-Fisken- Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Det kan hende det er lurt å oppsøke hudpleier.. Håper det ordner seg!
Gjest Starya Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Det er vel egentlig ikke så mye å gjøre med dette da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå