Gå til innhold

Er morsomme jenter attraktive?

Fremhevede innlegg

Gjest Sofia
Skrevet

Her om dagen sa en god, mannlig venn av meg at han ikke liker å ha en morsom jente til kjæreste, fordi hun da "blir mer som en kompis, og dessuten setter ham litt i skyggen." HVA? Jeg, som alltid har ansett meg selv som den vittige i vår lille gruppe, ble nesten sjokkert over dette. Liker ikke gutter morsomme jenter? De fleste jenter jeg kjenner, elsker jo morsomme gutter. Jeg bare lurer, egentlig, er et usexy å være morsom jente? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer sikkert an på hvem du spør, men jeg tenker som så at man må da kunne le med kjæresten sin? Hva er det gutta vil ha, da? En jente som sitter og ser pen ut, som de kan ligge med? Nei, her i gården har vi heldigvis samme humor, og ler OFTE sammen, og takk for det!

Gjest Anonym
Skrevet

Det finnes ikke morsomme jenter. Humor er et mannlig gen. Når du er "morsom" etterligner du mannsatferd og blir dermed uattraktiv.

Håper du tok ironien der... :)

JEG synes morsomme jenter ER attraktive. Smaken er ikke den samme hos alle.

Gjest Trulte
Skrevet

Hadde jeg vært mann ville jeg valgt Linn Skåber :fnise:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Morsomhet er en attraktiv kvalitet, om den brukes riktig. Man vil jo ikke ha ei som kun kødder og får andre til å flire. Det må være innslag av noe mer sensuelt i tillegg.

Skrevet

Det er et stort pluss om jenta er morsom, spør du nå meg. Men alt med måte. Det kan bli litt slitsomt med en påtatt rolle som "klassens klovn".

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

Her om dagen sa en god, mannlig venn av meg at han ikke liker å ha en morsom jente til kjæreste, fordi hun da "blir mer som en kompis, og dessuten setter ham litt i skyggen." HVA? Jeg, som alltid har ansett meg selv som den vittige i vår lille gruppe, ble nesten sjokkert over dette. Liker ikke gutter morsomme jenter? De fleste jenter jeg kjenner, elsker jo morsomme gutter. Jeg bare lurer, egentlig, er et usexy å være morsom jente? :lete:

Jenter som IKKE er morsomme på en eller annen måte er det minst attraktive jeg vet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Her lar du en manns uttalelser gjelde for allverdens menn. Hadde menn vært enige om alt, ville det ikke vært noen kriger...

Når det er sagt er ikke det at ei jente er morsom kompensere for en kropp jeg ikke tenner på. Men har hun kropp, er ikke humor negativt.

Jeg har sett uhorvelig mange jenter som betrakter seg som morsomme, eller anser seg å ha en velutviklet humor. Men, så er de bare skadefro, eller har enslags lytehumor hvor de hånler av folk som ikke slavisk følger malen for "normal".

Endret av Kamikatze
Skrevet

Om han er så redd for å bli overkjørt av kjæresten sin fordi hun er morsom er det nok selvtillitten hans det er noe i veien med, og ikke jenta.

Å være morsom er en VELDIG attraktiv egenskap, jeg vil også si det er en nødvendighet. Humor er viktig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

PERNILLE! :D <3

Skrevet

Morsomhet er en attraktiv kvalitet, om den brukes riktig. Man vil jo ikke ha ei som kun kødder og får andre til å flire. Det må være innslag av noe mer sensuelt i tillegg.

Jeg skal slutte å kødde så mye :/

Gjest Katten.
Skrevet

Du trenger ikke slutte å kødde mye, så lenge du kan kunsten å forføre samtidig. Alt med måte... Man må vite hvilken rolle som passer inn i gitte situasjoner.

Skrevet

Jeg liker morsomme jenter :)

Aller best liker jeg de som har samme humor som meg, som kan le av mine morsomheter i stedet for å bli irrritert.

Skrevet

holdt på med en fyr i et halvt års tid, plutselig hørte jeg ikke noem er fra han, så jeg ringte han og spurte hva som skjedde da svarte han "Du er for rar for meg, humoren din og sånt.."

:klaske:

min nåværende samboer har derimot sagt til søsteren min at han falt for meg fordi jeg hadde rar humor. Såeh, mannfolk er forskjellige også :P

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Jeg vil nå si at humor er viktig i et forhold, fra begge parter. Kjæresten forteller meg ofte at han elsker humoren min, og vi ler MYE sammen. Synes det er fantastisk! :)

Skrevet

holdt på med en fyr i et halvt års tid, plutselig hørte jeg ikke noem er fra han, så jeg ringte han og spurte hva som skjedde da svarte han "Du er for rar for meg, humoren din og sånt.."

:klaske:

Hahhahaha, for en dust :)

Gjest norah
Skrevet

Jeg får iallefall veldig positiv respons på humor - men det er jo ikke type vitser.

Mer selvironi og kjappe replikker i ny og ne.

Jeg bruker jo i tillegg avogtil sex i humoren, og jeg ser at som opptatt kvinne er ikke det et sjakktrekk. Jeg merker jo at de fleste menn blir litt ekstra gira da :gjeiper:

Ikke på tafsemåten heller, så må være noe mer enn bare "lett ligg" effekt.

Min opplevelse er iallefall at menn flest liker en god blanding av humor, konversasjonsevner og selvironi. Man skal være relativt burugle for å ikke slå an med det i en viss grad iallefall.

Gjest Anjelika
Skrevet

Du trenger ikke slutte å kødde mye, så lenge du kan kunsten å forføre samtidig. Alt med måte... Man må vite hvilken rolle som passer inn i gitte situasjoner.

Kødder du? ;)

Det stemmer nok for deg og det var vel bare deg du snakket ut fra, men som et generelt råd er jeg sterkt uenig. Målet er jo å finne en person som passer med seg selv, og humor er livsviktig - spesielt om man er typen som kødder mye. Synes du det er dødsmorsomt å rape alfabetet så skal du finne deg en type som kan rape nasjonalsangen, ikke sitte og fnise kokett fordi du har hørt at det er det menn flest liker. For hva skal man med "menn flest"? Jeg skal ha den ytterst marginale gruppen som passer til meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men det kommer an på hva slags humor de har. Jeg hater kvinner som kommer med selvhatende vitser hele tiden ("Gud, jeg er så feit"... osv.). Kvinner som er flinke til å gjøre mosrsomme observasjoner er det mest sexy som finnes.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke morsomme jenter. Humor er et mannlig gen. Når du er "morsom" etterligner du mannsatferd og blir dermed uattraktiv.

Håper du tok ironien der... :)

JEG synes morsomme jenter ER attraktive. Smaken er ikke den samme hos alle.

Ironi eller ikke, dette stemmer bra. Det er uhyre få kvinner jeg har møtt som jeg vil kalle morsomme. Men om de skjønner humoren min og synes jeg er morsom så gjør det ingenting. Jenter gjør seg best som dekorativt publikum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...