Gå til innhold

Hvilken vårdress når Reima og Reflex ikke er et alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter kun å ha hatt jakker og dresser i nøytrale farger, ønsker datteren min nå ROSA eller LILLA dress (ikke rød!) Dette skulle det vise seg å være enklere sagt enn å gjort å oppdrive!

Hun bruker 98/104 i innetøy, og trenger nok det samme i parkdress.

I fjor hadde hun Reflex, og den var ok, men hun ble våt om hun lekte på våt sklie, feks. Juniordressen har jo cordura-forsterkninger, men denne finnes kun i rød og blå. (?)

Reima har supre vinterdresser, men jeg synes at vårdressen har unødvendig mye for? I fjor brukte vi vårdressen på duggvåte sommerdager, og til det blir vel Reima-dressen for varm.

SÅ: Hvilken parkdress/vårdress finnes det på markedet som er i jentefarger (ikke rød), og som enten er vanntett overalt, eller som i det minste har ekstra vanntetthet på rumpe og knær?

Pris er ikke så viktig, men jeg vil helst slippe å styre med toll og diverse fra utenlandske nettbutikker.

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Color kids, Didriksson, HH, Vossatassar, Stormberg

Skrevet

Name it har fine lilla softshelldresser. Vet ikke hvordan kvaliteten er da, har ikke brukt den enda:)

Skrevet

Takk for svar. Er softshell vanntett da? Og pustende? Har ikke så mye peiling på egenskapene til ulike materialer!

TS

Skrevet (endret)

Vi kjøpte en fin rosa HH på G-sport til halv pris for ett par uker siden.

Den har ekstra forsterkninger i rompe og knær.

Edit: Link

Endret av Tussi!
Skrevet

Softshell puster bedre enn vanlige dresser hvertfall. Vannavstøtende er den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...