Zoë Castillo Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Etter kun å ha hatt jakker og dresser i nøytrale farger, ønsker datteren min nå ROSA eller LILLA dress (ikke rød!) Dette skulle det vise seg å være enklere sagt enn å gjort å oppdrive! Hun bruker 98/104 i innetøy, og trenger nok det samme i parkdress. I fjor hadde hun Reflex, og den var ok, men hun ble våt om hun lekte på våt sklie, feks. Juniordressen har jo cordura-forsterkninger, men denne finnes kun i rød og blå. (?) Reima har supre vinterdresser, men jeg synes at vårdressen har unødvendig mye for? I fjor brukte vi vårdressen på duggvåte sommerdager, og til det blir vel Reima-dressen for varm. SÅ: Hvilken parkdress/vårdress finnes det på markedet som er i jentefarger (ikke rød), og som enten er vanntett overalt, eller som i det minste har ekstra vanntetthet på rumpe og knær? Pris er ikke så viktig, men jeg vil helst slippe å styre med toll og diverse fra utenlandske nettbutikker. På forhånd takk for hjelpen!
Gjest H Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Color kids, Didriksson, HH, Vossatassar, Stormberg
mars-mamma Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Name it har fine lilla softshelldresser. Vet ikke hvordan kvaliteten er da, har ikke brukt den enda:)
Zoë Castillo Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2011 Takk for svar. Er softshell vanntett da? Og pustende? Har ikke så mye peiling på egenskapene til ulike materialer! TS
Tussi! Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 (endret) Vi kjøpte en fin rosa HH på G-sport til halv pris for ett par uker siden. Den har ekstra forsterkninger i rompe og knær. Edit: Link Endret 6. april 2011 av Tussi!
mars-mamma Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Softshell puster bedre enn vanlige dresser hvertfall. Vannavstøtende er den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå