Gå til innhold

Reise alene til Cuba

Anbefalte innlegg

Gjest Siljelure
Skrevet

heihei.

Jeg er ei 20 år gammel jente som sterkt vurderer å reise til Cuba i februar. Men før jeg bestiller noe som helst vil jeg gjerne høre hva folk mener om å dra alene til Cuba og om det finnes noen gode råd der ute angående forholdsregler el.l.

Er også veldig takknemlig for alle erfaringer dere vil dele med meg når det kommer til Cuba som destinasjon. Er det et sted man bør oppleve?

Takker og bukker.

Mvh.

-Tuppelure :o

Skrevet

Har en venninde som reiste alene dit for å gå på spanskkurs. Hun hadde det topp!

Skrevet

Hei! Jeg har to venninner som var på Cuba for et par år siden, og de mente at de aldri hadde følt seg så trygge noe sted som der. Har også ei venninne som reiste dit alene, og hun hadde det veldig fint tror jeg. Jeg mener å ha hørt at Cuba er veldig trygt, selv om man naturligvis må regne med å få ganske mye oppmerksomhet (og tilbud om ekteskap av desperate Cubanere som vil bort fra øya...) fordi man skiller seg ut...

• 1 måned senere...
Skrevet

cuba er absolutt en plass som er verdt aa oppleve, men ikke for veldig lenge. har vaert her nede i mange mnd naa og jeg vil bare hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

problemet mitt er cubaere som er det mest slibrige folkeslaget jeg noensinne har truffet, sorry meg.......alt som betyr noe er penger og sex. det finnes selfoolgelig unntak, men det er faa som har blitt mine venner uten aa skulle ha noe igjen for det...

hvis du vil laere spansk anbefaler jeg hvilken som helst annen plass i latin amerika, her koster det 300 dollar i mnd paa universitetet i havanna.

men trygg det fooler jeg meg, politi paa hvert hjoorne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...