Miss Marple Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Nå har jeg også prøvd disse nettstedene, og venter spent på pakke i posten! Hvor lang tid tar det fra lookfantastic sånn ca? Hadde jo skikkelig gode priser på begge stedene!! Venter i spenning.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Hvor mye har du bestilt for da? Over 200 kr? Jeg bestilte for under 200 kr på Strawberrynet. Det tok 17 dager og pakken hadde vært igjennom tollen selv om jeg ikke skulle betale noe toll. Jeg bestilte for over 200 kr på lookfantastic og det tok 3 dager. Tror ikke jeg kommer til å bestille noe særlig fra strawberrynet, men lookfantastic har jeg bestilt fra flere ganger og kommer til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 Hvor mye har du bestilt for da? Over 200 kr? Jeg bestilte for under 200 kr på Strawberrynet. Det tok 17 dager og pakken hadde vært igjennom tollen selv om jeg ikke skulle betale noe toll. . fikk du brev fra posten og sånn om toll selv om pakken ikke skulle fortolles ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 Nei fikk ikke noe brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #5 Del Skrevet 3. november 2003 Siden det var første gangen jeg bestilte, kjøpte jeg kun en foundation til under 200, 135,- for å ha det på det rene. Hvordan vet man om pakken har vært gjennom tollen? Får du brev/mail, eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. november 2003 #6 Del Skrevet 3. november 2003 Får alltid lookfantastic pakker etter tre fire dager, SN har jeg ikke prøvd da jeg får bedre rabatter der jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #7 Del Skrevet 3. november 2003 Ok, takk for svar Arwen! Det var iallefall en utrolig bra side (LF), og kjempe gode tilbud! Venter fortsatt i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 3. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 3. november 2003 siste var meg, miss Marple! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå