Auroressa Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Opprettet konto der igår, og så kommer det opp at dem trekker 15 kr fra konto for at man så skal gå inn på nettbank etter ca 4 dager, for og ta et nr som er oppført ved trekket så man skal få verfirisert at man er en ekte person og det der. Men så går jeg inn i dag på nettbanken og der er det trukket 200 kr!!! Hvor det står : Reservert transaksjon utlandet. Og det var gjort igår. Altså hva f??? Jeg forstår ingenting, noen som kan opplyse meg ?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Er det to forskjellige transaksjoner? For ifølge FAQ Paypal Så vil de trekke to transaksjoner på under $18 (som er ca 100 kr). De vil uansett føres tilbake når du verifiserer paypalen med referansenummeret funnet på transaksjonene.
Auroressa Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 Er det to forskjellige transaksjoner? For ifølge FAQ Paypal Så vil de trekke to transaksjoner på under $18 (som er ca 100 kr). De vil uansett føres tilbake når du verifiserer paypalen med referansenummeret funnet på transaksjonene. Ah, stemmer nok :-) Ja er to stk, men står det samme :-) Men nå ble jeg lettet, takk for svar!
Auroressa Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2011 Er det to forskjellige transaksjoner? For ifølge FAQ Paypal Så vil de trekke to transaksjoner på under $18 (som er ca 100 kr). De vil uansett føres tilbake når du verifiserer paypalen med referansenummeret funnet på transaksjonene. Ah, stemmer nok :-) Ja er to stk, men står det samme :-) Men nå ble jeg lettet, takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå