Bittersweet Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Heihei! jeg lurer på om noen der ute vet om noen nettsider med kjoler fra barokken og litt forskjellig tilbehør man kan bruke. Vi har funnet den perfekte plassen for det, med masse møbler og interiør fra barokken, så trenger bare resten :D hihi trenger: - brudekjole - brudepike kjoler - noe til brudgommen fra samme tid - og til forlovere og noe sted jeg kan bestille bordkort fra om jeg ikke lager selv =)
Postkasse Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Etsy.com er mitt beste tips, i hvert fall. Vet ikke hvor mye autentisk du finner, men søk på baroque + det du leter etter, så kommer det i hvert fall opp en del. Vil se for meg du finner noe gjennom å google litt også, så i hvert fall sånn ut med et raskt søk her.
Postkasse Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 (endret) Edit: Dobbelpost Endret 6. april 2011 av Postkasse
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Åå, det høres fantastisk ut! Kan jeg få komme i bryllupet deres? :-P Har alltid drømt om et overdådig (i staffasje og antrekk) barokk-inspirert bryllup...
Hu derre Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 somaras.no der lager de på bestilling og de er utrolig flinke og koster ikke mye. jeg eier en svart brudekjole fra de og den er nydelig! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå