AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 heisann Vet noen om noen sider hvor jeg kan kjøpe Hawaiian Tropic produkter, utenom nelly.com? Skal reise i en lengre periode nå i sommer og ønsker å bli bruuuunest Har noen av dere erfaringer med produkter? Ser at de har alt fra sololjer, solkremer og aftersun produkter..
Yasi Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Jeg vet ikke helt hvor du får kjøpt disse produktene, men mine ble kjøpt fra USA Jeg var kjempe fornøyd med både solkrem, sololje og aftersun fra det merket. Selv om jeg ikke anbefaler deg å grille deg i solen, så var det nettopp disse produktene jeg brukte da jeg i mine yngre dager grillet meg :gjeiper: Var storfornøyd med de, og jeg bruker fortsatt aftersun fra Hawaiian. Den er kjempe god Jeg husker ikke helt om de har noen solkremer med høy solfaktor, men dersom jeg finner ut at de har det, så kommer jeg absolutt til å smøre meg med det i sommer
frisørmester :) Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 I love it De har den blandt annet på Cubus
Gjest krystallen Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Må du absolutt ha disse produktene ? Hvis ikke så har jeg en del å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Må du absolutt ha disse produktene ? Hvis ikke så har jeg en del å anbefale. Ja takk, jeg vil gjerne høre dine anbefalinger! :D
Gjest krystallen Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Først hadde jeg anbefalt deg gulrotolje. Det er mange som ellers ikke blir brune som får utrolig effekt av dette. Ellers ville jeg anbefalt deg Aloe Vera produkter for da gjør du godt for huden din også mens du soler deg. Da har du noe som heter pre solar lotion som forbereder huden før soling eller solarium og så er det after solar lotion. ( og vær snill med huden din HUSK solbeskyttelse) Her ville jeg også anbefalt Aloe Vera sol lotion. Glemte nesten å nevne at du bør også kjøpe deg betakaroten tabletter. Jeg har brukt både Soloray sin og Bio Life og de er greie nok men, kjøpte nytt her om dagen og disse fant jeg så mye som på caredirect.no, her betaler du heller ikke for frakt. Tablettene heter så mye som Sunny Tan Betakaroten. Du må bare huske å ikke overdrive da noen kan bli mer orange av dette enn brune. Og husk gjerne å scrubbe huden din en dag før du går i solen og før du evnt bruker alt det andre jeg ramset opp her for da fjerner du døde hudceller og du vil få større utbytte av ingr i produktene. Trur det var alt :D
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Først hadde jeg anbefalt deg gulrotolje. Det er mange som ellers ikke blir brune som får utrolig effekt av dette. Ellers ville jeg anbefalt deg Aloe Vera produkter for da gjør du godt for huden din også mens du soler deg. Da har du noe som heter pre solar lotion som forbereder huden før soling eller solarium og så er det after solar lotion. ( og vær snill med huden din HUSK solbeskyttelse) Her ville jeg også anbefalt Aloe Vera sol lotion. Glemte nesten å nevne at du bør også kjøpe deg betakaroten tabletter. Jeg har brukt både Soloray sin og Bio Life og de er greie nok men, kjøpte nytt her om dagen og disse fant jeg så mye som på caredirect.no, her betaler du heller ikke for frakt. Tablettene heter så mye som Sunny Tan Betakaroten. Du må bare huske å ikke overdrive da noen kan bli mer orange av dette enn brune. Og husk gjerne å scrubbe huden din en dag før du går i solen og før du evnt bruker alt det andre jeg ramset opp her for da fjerner du døde hudceller og du vil få større utbytte av ingr i produktene. Trur det var alt :D ååå, tusen takk for gode råd ! :D er det en spesiell gulrotolje? jeg går på betakatoren skal til tyrkia, så skal ta hamam, tyrkisk bad, samme dag jeg kommer ned, så jeg får meg en skikkelig scrubb! :D hehe!
Gjest krystallen Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Det er bare hyggelig det Åååå det høres deilig ut ! *sjalu* Nei det er ikke noe spesielle merke jeg har i tankene men, du kan kjøpe en liten flaske på helsekosten( de hadde denne da jeg jobbet der ihvertfall) bare at denne er dyr. Myrra har noe som heter Gulerotfrø olje som er rimeligere. Kom også over denne siden : http: Min lenke men, jeg vet ikke hvor god denne er. Kos deg i Tyrkia ihvertfall og husk å bruke solkrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå