Poppsilopp Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Slik jeg forstår dette tilbudet (etter å ha lest betingelsene) er at man får to blader og en gave til den 29,9 + porto for så å få tilsendt blader etter det. Men kan også avslutte det rett etter de to bladene forutsett at jeg sender en oppsigelse innen fem dager etter jeg fikk det siste av de to bladene. Har jeg forstått det rett da? For det virker jo nesten for godt til å være sant. Er veldig greit å ha dere å kunne spørre i hvertfall Beklager rotete forklaring! Blir veldig takknemmelig for svar
karolinn Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Det er helt rett, og jeg har benyttet meg av dette kjekke tilbudet tidligere. Det er bare å si ifra til dem at du ikke vil ha flere blader, så stopper de forsendelsene. Ingen sjulte triks ute å går
Pingting Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 J... ja? Jeg tror det - jeg kan ihvertfall ikke finne noe i betingelsene som tilsier noe annet.
Poppsilopp Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2011 Det er helt rett, og jeg har benyttet meg av dette kjekke tilbudet tidligere. Det er bare å si ifra til dem at du ikke vil ha flere blader, så stopper de forsendelsene. Ingen sjulte triks ute å går Så bra da! Ga du bare beskjed etter siste brevet du fikk med i tilbudet da? J... ja? Jeg tror det - jeg kan ihvertfall ikke finne noe i betingelsene som tilsier noe annet. Trodde det jeg også, ville bare ha flere synspunkter, for det virket jo nesten for godt til å være sant bare.
xiliita Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Jeg har også benyttet meg av et tidligere tilbud på disse bladene, og sa det opp etter å ha mottatt 4-5 blader. Kunne selvfølgelig si opp bladet etter de to første nummerne, men siden jeg likte å lese det, ventet jeg litt lengre. Og det er vel gjerne det de vil oppnå med et sånt tilbud. Men er det noen som vet om man kan bestille et lignende abbonement igjen, når en har vært tidligere abbonent? Får man samme tilbud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå