AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Dette gjelder selvsagt ikke alle, men en del av de har jeg merket meg; Damer som finner ut etter flere år langt ekteskap at de savner singellivet, skiller seg like it was the easiest thing to do, og plutselig ser man et ganske økt antall statusoppdateringer på FB som dreier seg om hvor lenge igjen det er til helg og hvor sugne de er på alkohol. Disse alenemødrene er ofte observert på fjortisutesteder med enten 1) en gjeng med alenemødre som er på samme nivå eller 2) Waaay yngre folk. De er ofte mye mer slutty kledd, i.o.m at de bestiller de sexy outfit'ene sine fra illusion-netttsiden, og vet ikke forskjellen på en sexy kjole og en kjole som får deg til å se ut som en prostituert russisk hoe (gjelder forsåvidt makeup også) De skaffer seg tatoveringer, gjerne flere (fordi det er så kult az). De prøver seg gjerne som "fotomodeller" siden en eller annen fotograf/venn/random guy har sagt at de er pene, og drar gjerne på flere fotoshoots (og legger ut alle ørti bildene på FB). Alt i alt gjør de ting en identitetsforvirret 15 åring kan finne på å gjøre. Etter alle årene med ekteskap og barn (som er så kjedelig,az) prøver hun desperat å gjenoppleve ungdomstiden. Jeg bare lurer; Ser ikke de selv hvor patetisk og krampeaktig det ser ut? Jeg blir flau på deres vegne. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 40-års krisen ser gjerne litt patetisk og merkelig ut fra utsiden, enten det er menn eller kvinner! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå