AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Noen her som har testet den og funker den? Jeg vurderer å kjøpe den, men den ligner mer en kreppetang denn jeg så på. Håper på svar.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Det er nettopp å kreppe tangen gjør. Krepp gir et ganske bra volum, men tror ærlig talt ikke jeg hadde investert i en slik tang. For det er ingen hemmelighet at krepping kan ta sin tid.
BeautyFuzz Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Volummaster fungerer supert. Selv har eg tykt og tungt hår, så det skal mye til for å få volum, men med volummaster går det raskt Den ser ut som en kreppetang ja, men den lager mye mindre krepper enn en "vanlig"kreppetang.
Bringebærdrops Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Elsker volummaster, den gjør akkurat det den skal:) Den er ikke vanlig kreppet, den er jo gradert/skalert. Man lukker bare tangen et par sekunder over håret helt inntil hodebunnen, man krepper jo ikke hele håret:O Og: man legger jo vanlig, glatt hår over det- så det ser ikke kreppet ut.
Sunniva81 Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Fikk den til jul for 2 år siden. Og har vel brukt den ca 2-3 ganger. Synes ikke den er så mye å rope hurra for jeg, men det kan hende at jeg ikke gjør det riktig når jeg bruker den. Men volum gir den vel, ingen tvil om det.
surreminken Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Tanga fungerer som den skal- ingen tvil om det, men så mye brukt blir den alikevel ikke.
muffin26 Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Hvordan skal man bruke den bare på toppen? Kan noen forklare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå