Gå til innhold

Date nr.2

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har møtt en fyr fra internett to ganger. Etter det første møtet tok han kontakt dagen etter, og spurte om vi ikke skulle møtes fem dager senere (da han hadde anledning).

Synes den andre daten gikk enda bedre enn den forrige, og vi hadde en god tone (synes hvertfall jeg). Etter den daten sendte jeg ei melding dagen etter, han svarte, og vi sende en del meldinger frem og tilbake. Litt slags flørtende meldinger fra hans side. Neste dag tenkte jeg at jeg skulle se om han sendte melding først. Ingen meldinger fra han på to dager så langt.

Spørsmålet er da om han ikke er interessert i å møtes flere ganger, eller avventer han og ser om jeg tar initiativ denne gang? Skjønner det er bare han som vet helt sikkert, men lurer på om menn i det hele tatt er avventende, eller om de fleste kjører på om de faktisk er interesserte?

Hvor lenge venter jeg eventuelt før jeg tar kontakt for å høre ut med han? Litt dårlig på dette med dating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er nesten litt creepy. Han sendte meg en sms nøyaktig to minutter etter at jeg postet innlegget :) Han ligger syk og i tillegg tror jeg rett og slett at han ikke helt den store sms-typen.

Er så utrolig skeptisk når det kommer til sånt. Eksen min gjorde det slutt ved å ikke la seg høre fra på tre dager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har ett spørmål hvis noen kan hjelpe meg det blir veldig bra!

jeg (en gutt) hadde to date med ei jente: den første ble en kafe og vi har bare snakket sammen, ler, smil..osv men jeg har ikke "sjekket" ho så mye! ho hadde veldig lyst å treffe meg igjen!

Den andre date jeg begynte å sjekke ho, være nærmere, ta sin arm, kjærtegn (klappe) sin ryggen...og ho så glad ut ( ikke unngå fra meg, smile når ho snakker..osv)! men jeg har ikke kysset ho..

Så nå ho vil bare bli venn med meg, men det betyr at vi skal ikke treffe mer, ikke være veldig god venn!! Jeg vet det er bare min feil...

Jeg lurer på om det er en løsning for å gå vekk fra "friendszone" og bli mer enn det med ho ? eller er det for seint?? jeg føler meg veldig bra sammen med ho..og hvis det er en løsning, vil jeg gjerne prøve den!!!

PS: sorry hvis det er noen skrivfeil, men jeg er fransk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har ett spørmål hvis noen kan hjelpe meg det blir veldig bra!

jeg (en gutt) hadde to date med ei jente: den første ble en kafe og vi har bare snakket sammen, ler, smil..osv men jeg har ikke "sjekket" ho så mye! ho hadde veldig lyst å treffe meg igjen!

Den andre date jeg begynte å sjekke ho, være nærmere, ta sin arm, kjærtegn (klappe) sin ryggen...og ho så glad ut ( ikke unngå fra meg, smile når ho snakker..osv)! men jeg har ikke kysset ho..

Så nå ho vil bare bli venn med meg, men det betyr at vi skal ikke treffe mer, ikke være veldig god venn!! Jeg vet det er bare min feil...

Jeg lurer på om det er en løsning for å gå vekk fra "friendszone" og bli mer enn det med ho ? eller er det for seint?? jeg føler meg veldig bra sammen med ho..og hvis det er en løsning, vil jeg gjerne prøve den!!!

PS: sorry hvis det er noen skrivfeil, men jeg er fransk;)

Dette burde du kanskje ha postet i eget innlegg? Blir litt rotete npr vi skal svare både deg og trådstarter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette burde du kanskje ha postet i eget innlegg? Blir litt rotete npr vi skal svare både deg og trådstarter :)

ok det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...