Steget Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Inspirert av regnværet ute idag - er det noen som har tips til hvor jeg kan finne ålreit regntøy? Jeg skal etterhvert begynne å levere i barnehage, ca 15 minutters gange. Deretter skal jeg rett på jobb. Jeg trenger derfor en regnjakke/frakk (og gjerne bukse) som ser bra ut. Så jeg slipper å komme i allværsjakke på jobb dag etter dag utover høsten.. Samtidig må det ikke være så tett at jeg er våt av svette når jeg kommer på jobb. Det må puste. Bør finnes i Oslo eller på nett og kan ikke være så dyrt! Håper noen har tips!
nattsvermer Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Jeg foreslår støvler og frakk fra Ilse Jacobsen. Det er utrolig fint! Det er dyrt, men til gjengjeld har du det i 10 år, minst
Steget Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 Jo, det er fint - men det blir for dyrt akkurat nå. Støvler har jeg heldigvis:) Fant denne etter litt googling - og den jo ganske fin ut i brunt. http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Regntoy/Regnjakker/Lyngtjonn-D-regnkape/ Får se om jeg tar sjansen på den, eller om flere har tips? Bør ikke koste over 1000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå