AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei! Jeg har vært student ved universitetet mitt i halvannet år nå, og skal søke meg inn på en bachelor-studie som begynner i høst. Jeg har generell studiekompetanse fra vgs, og det jeg lurer på er om jeg må legge frem papirer på dette igjen nå når jeg søker på bachelor? Ett av kravene til bacheloren er generell studiekompetanse, men trodde ikke man trengte å ringe tilbake til vgskolen sin for å få papirer på at man har generell studiekompetanse hver eneste gang man skal søke seg inn på et studie?
Vilali Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Tar du ikke bare kopi av vitnemålene? Du må jo ikke sende inn originalen?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Tar du ikke bare kopi av vitnemålene? Du må jo ikke sende inn originalen? På SO står det at kopi av kopier ikke er gyldig, og slik jeg har forstått det så er det kun lærestedet som har orginalen mens jeg har en kopi. Men jeg tar kanskje feil?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Nei nei, bare glem det. Ser det må at jeg har mistforstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå