Gjest gloria Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei Fra høsten skal jeg ta 30 studiepoeng ettersom jeg ligger på etterskudd mtp lån/stipend fra lånekassen. Spørsmålet er, hvilke fag kan jeg ta som ikke krever annet enn eksamen og eventuelt en oppgave eller to som kan leveres individuelt og helst over internett? Har på grunn av jobb ikke mulighet for å delta på seminarer, obligatoriske forelesninger eller gruppearbeid. Vil dette gjøre det vanskelig for meg å få poengene jeg sårt trenger? Av fag er jeg stort sett villig til å ta det meste... men trenger tips til hvor og hva jeg bør søke. Kan nettstudier være et alternativ? Koster dette noe? Håper at noen har vært i samme situasjon som meg, og kan hjelpe til
nattsvermer Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Les om emnene du kan tenke deg å ta på hjemmesidene til aktuelt studiested. Der vil det stå hva som er obligatorisk. Eventuelt kan du ta en del fag som privatist. Dette vil det også stå info om på nettsidene. Hvor du bør søke kommer nå an på hvor du bor. Nærmeste universitet, kanskje? De fleste nettstudiene jeg har lest om har vært i regi av private skoler og koster alltid flere tusen kr. Lykke til uansett
Gjest Armule Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 De fleste kurs som har kun forelesning har sjelden krav til oppmøte! Er det seminarbaserte kurs, er det som regel krav til oppmåte på minimum x antall timer. Når det kommer til elektronisk innlevering har jeg ikke peiling. Det går nok antageligvis an å søke om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå