Gjest sue84 Skrevet 5. april 2011 #1 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Har så lyst til Hawaii i sommer. men ser det koster fra 15 tusen og oppover for en uke, er litt i dyreste laget så er det noen som vet om ferieplasser som er litt eller myye billigere en hawaii, men som er sann ala Hawaii stil? tenker kritthvite strender og turkisblått hav, palmetrer og stråhytter sukk...... Endret 5. april 2011 av sue84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 5. april 2011 #2 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som vet om ferieplasser som er litt eller myye billigere en hawaii, men som er sann ala Hawaii stil? tenker kritthvite strender og turkisblått hav, palmetrer og stråhytter sukk...... Thailand, velg en av ørten øyer? Sommerferie er kanskje ikke det beste, veldig varmt og regntid kan jo bli noe kjipt. Dra på senhøsten en gang, oktober/november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 5. april 2011 #3 Del Skrevet 5. april 2011 Takk for svar men er ikke thailand også ganske dyrt? Må desverre reise om sommeren, uke 29 eller 30.. er da vi kan ta ut ferie men jeg elsker varme, litt for varm varme for og si det slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 5. april 2011 #4 Del Skrevet 5. april 2011 Takk for svar men er ikke thailand også ganske dyrt? Må desverre reise om sommeren, uke 29 eller 30.. er da vi kan ta ut ferie men jeg elsker varme, litt for varm varme for og si det slikt Mat, drikke og hotell er billig i Thailand. Flybilettene koster jo litt, 6-7 tusen per stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 5. april 2011 #5 Del Skrevet 5. april 2011 Meg bekjent så er det regntid og veldig klamt i Thailand i Juli, så det er nok ikke verdens beste tid å reise dit på. Vi reiser til Hawaii om ikke så altfor lenge. Betaler rundt 26.000 for fly og hotell for 2 pers i 2 uker. Det synes jeg faktisk er ganske rimelig. Du kommer ikke under 15.000 for flybilletter tur/retur Hawaii for 2 pers. Ihvertfall ikke i høysesong og med relativt greie reisetider. Skal man til Hawaii så må man beregne minst 14 dager der nede. Du har ca 24 timer reisevei hver vei, og det er 12 timers tidsforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 5. april 2011 #6 Del Skrevet 5. april 2011 Ko Samet i Thailand er bra på sommeren;) øyen med minst nedbør. Kjapt og greit å komme seg der fra Bangkok. Hvite strender, palmer og blått hav. Eller hva med Malaysia? Bali? Fillipinene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Vi reiser til Hawaii om ikke så altfor lenge. Betaler rundt 26.000 for fly og hotell for 2 pers i 2 uker. Det synes jeg faktisk er ganske rimelig. Du kommer ikke under 15.000 for flybilletter tur/retur Hawaii for 2 pers. Ihvertfall ikke i høysesong og med relativt greie reisetider. Skal man til Hawaii så må man beregne minst 14 dager der nede. Du har ca 24 timer reisevei hver vei, og det er 12 timers tidsforskjell. Jeg mente over 15 000 per pers men har bare sett på expedia.no der var det pakkereiser med fly og hotell. og det var bare 1 uke.. kunna gjerne tenke meg 2 uker, men har hørt at 2 uker på ferie med bare seg og kjæresten bruker bli ganske kjedelig ettervert.. hehe men prisen du ga her var slettes ikke verst kan jeg spør hvor du fant de henn? Vi blir sikkert å ta fly fra ålesund, og det er kansje mye dyrere? men såå mange timer fly viste jeg ikke. da blir det ikke mange dagene, så kansje 2 uker er bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 Ko Samet i Thailand er bra på sommeren;) øyen med minst nedbør. Kjapt og greit å komme seg der fra Bangkok. Hvite strender, palmer og blått hav. Eller hva med Malaysia? Bali? Fillipinene? men tror ikke prismessig det er noe stor forskjell fra hawaii, så da foretrekker jeg det men skal kike på de plassene du skrev takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg mente over 15 000 per pers men har bare sett på expedia.no der var det pakkereiser med fly og hotell. og det var bare 1 uke.. kunna gjerne tenke meg 2 uker, men har hørt at 2 uker på ferie med bare seg og kjæresten bruker bli ganske kjedelig ettervert.. hehe men prisen du ga her var slettes ikke verst kan jeg spør hvor du fant de henn? Vi blir sikkert å ta fly fra ålesund, og det er kansje mye dyrere? men såå mange timer fly viste jeg ikke. da blir det ikke mange dagene, så kansje 2 uker er bra det Bruk finn.no som primær søkemotor, og let deg videre derfra. Vi kjøpte tur gjennom Ticket.no. Kjøpte fly og hotell samtidig og satte det sammen til pakkereise. Flybillettene kom på rundt 15.500 kr og hotellet rundt 10.500 kr. Kunne sikkert spart et par tusen dersom vi hadde bestilt fly og hotell fra forskjellige steder, men det å ha kun ett selskap å forholde seg til og å være dekket av pakkereiseloven var viktigere for oss. 2 uker på ferie sammen kan bli kjedelig dersom man er på et lite sted, men på Hawaii så er det så mye forskjellig å gjøre at det ikke er mulig å kjede seg. Selv ikke på ferie alene blir dte visst kjedelig der. Pga tidsforskjell (12 trimer) og et sted mellom 20-25 timer reise hver vei, så er det ikke å anbefale med mindre enn 14 dager der. Vi flyr fra Oslo, og det var det billigste for oss som bor på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 9. april 2011 #10 Del Skrevet 9. april 2011 skal gå inn og kike på finn tusen takk for svar men har nok desverre ikke råd til hawaii alikevel for samboeren måtte til tannlege.. så blir restplass på oss helsike!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå