Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Jeg er en av de som ønsker større bryster. Likevel er jeg usikker på om jeg tørr å ta silikon. Blir skeptisk til alt jeg leser. Da ser jeg på dette med brystproteser som et bedre alternativ. Er det noen som bruker brystproteser for å få større bryster? Ønsker en C-størrelse. Noen som vet hvor mye brystproteser koster og hvor man får tak i de? Har kikket på nettet. Men har ikke funnet noen brukbare linker enda. Håper på å høre fra noen som har brukt eller bruker brystproteser.
Gjest Donna Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Nå blir jeg litt forvirret her - for det er da virkelig silikonproteser som brukes da også? Jeg er iallefall ikke så bekymret for mine- og angrer ikke at jeg la inn
Summerprincess Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Er ikke helt sikker. Men denne protesen legges i bhen da. Så et innslag på Ricky Lake her om dagen. Var da jeg fikk denne ideen Jeg ønsker såå å få store eller hva skal jeg si større pupper da. Men når jeg leser om hva du har opplevd Virgo med nerver som er ødelagte og slikt,da vart æ skræmt
Gjest Som gjest Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Det går jo an å få kjøpe Bh'er med geleinlegg inni. Og jeg vet at sparkjøp selger noe de kaller Magic Bra ( tror jeg ) .....og dette er innlegg man kan legge inni vanlig Bh. De er sånn løs dissende gummi eller silikon. Men jeg vet ikke hvordan det føles å gå med sånne da. ......det kan hende det blir klamt inntil brystet..... Når det gjelder operasjonen er det noe man må tenke nøye gjennom- og man kan lide en del - men jeg mener det er værdt det - å få bryster .... og det er heller ikke alle som er så plaget med smerter og sånn - jeg var nok litt uheldig der........så ikke la det skremme dere......
Gjest Hege Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Gode proteser kan koste et sted mellom 3500-4500 kroner. Da kan du få noen du kan lime direkte på huden og ser bra ut. De jeg bruker er av merket "Amoena"
Summerprincess Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Så spennende. Det koster mye ja, men det er nok verdt det. Vet du om noen butikker i oslo eller noen nettsteder?
Gjest Hege Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Desverre, ikke som jeg kommer på her og nå. Jeg kjøpte mine hos Bandagisten i Kristiansand. Vet at de har en slik butikk i Arendal også. Kanske i Oslo også. Det er et sted som selger alle slags proteser og sykeartikler. Du finner dem sikkert i www.telefonkatalogen.no
Gjest Hege Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Må bare legge til at den prisen jeg nevnte gjelder pr. par. De selger enkeltvis også, selvsagt. Det er jo ikke alle som trenger to. Du kan også finne billigere saker, men neppe med samme kvalitet. De skal jo føles gode ut under bruk. Mine sover jeg med også. Om du velger samme protese uten lim blir de litt billigere, og du trenger ikke alt som følger med for å vedlikeholde limflaten. Det du da trenger er en BH som sitter godt og holder dem på plass. De har tilnærmet naturlig vekt og konsistens, så dette er viktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå