roflgirl Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Har hatt piercing i navlen 2 ganger før, det er over 1 år siden jeg tok ut den siste pga den grodde ut, samme gjorde nr 1. Men har en liten klump der enda, og vil ta ny, bør jeg gjøre det? eller er det ikke så lurt? Og noen som har prøvd og få skutt inn sin navle piercing? er dette noe og anbefale?
wahaj Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Så lenge den har grodd ut to ganger allerede så er sjansen for at den gror ut igjen rimelig stor. Aldri skyt inn smykker, det ødelegger huden.
sequin Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Den gror nok helt sikkert ut igjen. Piercet en tredje gang jeg og, bak det arret jeg fikk fra de to andre piercingene, og den ville fortsatt ut...
Gjest Heloise Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Har du vært i ro med piercingen din når den er ny, eller har du hatt sex og mye annen fysisk aktivitet som har plaget piercingen? Jeg anbefaler deg ikke å ta en ny når de har grodd ut før. INGEN piercinger burde skytes inn.
roflgirl Skrevet 5. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2011 Har du vært i ro med piercingen din når den er ny, eller har du hatt sex og mye annen fysisk aktivitet som har plaget piercingen? Jeg anbefaler deg ikke å ta en ny når de har grodd ut før. INGEN piercinger burde skytes inn. Har vel vært litt uforsiktig, tatt mye på den, byttet ofte, og mye fysisk aktivitet. Har piercing i ørene, tunga, leppa, men disse gror ikke ut? hm.. Føler magen min er så tom uten piercing ;S
Gjest Heloise Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Du har altså gjort alt du ikke skal gjøre. Min venninne mistet 3-4 piercinger fordi hun ikke klarte la være å ha sex flere ganger daglig rett etter hun tok de, hver gang. Da er det like greit å ikke ta de synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå