Lillie Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Noen som kan anbefale en god dagkrem(og forsåvidt også nattkrem), uansett merke? Er selvsagt opptatt av pris, men er villig til å bruke en del hundrelapper på dette. Jeg er i midten av 30-årene, har normal hudtype (kanskje litt tørr, mest på vinteren). Jeg ønsker en dagkrem som ikke er for fet, kan godt være både solfaktor og litt farge i den. Anyone?
Yasi Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Personlig er jeg super fornøyd med Md Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer, SPF 20. Den er rik på antioksidanter, samtidig som den inneholder solfaktor. Jeg har sverget til denne dagkremen i mange år nå. Blir denne for drøy hva angår fukt, kan du enkelt påføre et fuktserum under. Jeg pleier å gjøre det om vinteren, da huden min skriker litt mer enn normalt etter fukt. Men som sommeren kan jeg fint bruke denne alene Min faste nattkrem har lenge vært Matis Réponse Délicate Moisturising Cream. Jeg er veldig fornøyd med den, og den gjør en veldig god jobb, men jeg kommer nok til å jakte på en ny en etterhvert. Men greit å ha noe å falle tilbake til, dersom det skulle skjære seg helt. Begge disse kan kjøpe på feelunique.com til en grei pris
Xtra_lilje Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Personlig har jeg veldig gode erfaringer med Exuviance Men om det er noe for deg og din hud, vil jeg tro bare en hudpleier kan hjelpe deg med meg Da vil jeg tro du unngår bomkjøp også.. been there, done that!
mawia Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 For flere gode råd - Aloe Balancing Creme: En vitaliserende krem som gjør huden fast, smidig og fløyelsmyk. Og bidrar ril å holderett fuktighetsbalanse i huden. - sonya Aloe Deep Moisturizing Crem: Beskytter og tilfører huden fuktighet, passer til alle hudtyper, og medvirker til tidlig aldring. - og Recovering Night Creme: Styrkende og oppbyggende nattkrem med kollagen og elastin, som bidra til å forebyge rynker. disse kan du kjøpe hos: http://www.myaloevera.no/dianebirkeland/produkter/skjonnhet
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Exuviance sin nattkrem er fantastisk, den heter vel så mye som Evening Restorative Complex:) Den fungerer til alt, jeg har brukt den som kuldekrem om vinteren, dagkrem på ekstra fuktfattige dager, til å kurere solbrenthet osv. Veldig mild og god, og kjenner med en gang at den trekker godt inn og gjør nytte for seg. Litt dyr, men det du kan gjøre om du er usikker på om den er noe for deg, er å kjøpe et lite Exuviance-kit, koster vel rundt 100-150 kr hos hudpleieren, der får du med prøve på dagkrem, nattkrem, rens, toner og diverse småtteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå