Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei! Min gode venninne fikk i går en vakker liten gutt, på Haukeland. Jeg sitter på andre siden av landet, og har lyst til å sende en liten blomst til dem på sykehuset. Noen her som vet om det er noen blomsterforhandler på Haukeland? Og er det en barselavdeling der? Eller fler? Annaires.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Ikke svar på det du spør om, men i dag er man så kort tid på sykehuset at det er bedre å sende blomster når de kommer hjem. Da får de glede av blomstene lenger. 2
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Ikke svar på det du spør om, men i dag er man så kort tid på sykehuset at det er bedre å sende blomster når de kommer hjem. Da får de glede av blomstene lenger. Å? Da jeg lå på barsel ( en natt), fikk jeg masse blomster, og tok de med meg hjem da jeg dro
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Dankertsen Blomster ligger rett ved siden av Haukeland, de leverer
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Dankertsen Blomster ligger rett ved siden av Haukeland, de leverer Du, for noen priser de hadde der da. 400kr for en bukett med ti roser!
Meaty Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Kanskje du kan bestille via Interflora eller Euroflorist? Jeg har ikke prøvd å bestille blomster til noen på sykehus før, men jeg vil tro at de leverer der også. Da bestiller du via nettsiden, og så finner de en blomsterhandler som de samarbeider med, uten at du trenger å tenke på hvem som er nærmest. Er det forresten lov med blomster på alle sykehus? Da et familiemedlem lå på Kongsberg i fjor, var det ikke lov til å ha med blomster, men det er mulig det bare var et tidsbegrenset forbud.
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Du, for noen priser de hadde der da. 400kr for en bukett med ti roser! Jeg så ikke på prisene, men det må man si ja! Men det kan jo hende det blir rimeligere enn andre når du inkluderer leveringen? Mtp. at de ligger ca 150 m fra inngangen på Haukeland. Har du kikket på interflora e.l? De leverer vel overalt.
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Kanskje du kan bestille via Interflora eller Euroflorist? Jeg har ikke prøvd å bestille blomster til noen på sykehus før, men jeg vil tro at de leverer der også. Da bestiller du via nettsiden, og så finner de en blomsterhandler som de samarbeider med, uten at du trenger å tenke på hvem som er nærmest. Er det forresten lov med blomster på alle sykehus? Da et familiemedlem lå på Kongsberg i fjor, var det ikke lov til å ha med blomster, men det er mulig det bare var et tidsbegrenset forbud. Det er enkelte avdelinger, som hjerte/ lunge, intennsiv osv det ikke er lov med blomster. Jeg så ikke på prisene, men det må man si ja! Men det kan jo hende det blir rimeligere enn andre når du inkluderer leveringen? Mtp. at de ligger ca 150 m fra inngangen på Haukeland. Har du kikket på interflora e.l? De leverer vel overalt. Har funnet en fin "oppsats" på Mester Grønn sine hjemmesider, men nå sliter jeg bare med å finne adressen. På Haukeland sin hjemmeside står besøksadresse :Jonas Lies vei 65, men på kvinneklinikken står det nr 72.. Hmm Kanskje jeg bare skal ringe avdelingen og høre?
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Jonas Lies vei 72 er rett adresse å sende blomstene dersom hun er på KK
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Jonas Lies vei 72 er rett adresse å sende blomstene dersom hun er på KK Takk! Ja, er hun ikke på KK da? Hun ligger på barsel vet jeg hvertfall..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 Jeg hadde nok sendt blomstene hjem til dem i stedet, for det er mye pollen i lufta for tiden som ikke bør komme inn på et sykehus..
rumpetroll Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 Da er hun på klk:-) kvinneklinikken/barsel er ikke innpå Haukeland, men i eget bygg litt bortenfor :-)
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #13 Skrevet 5. april 2011 Jeg hadde nok sendt blomstene hjem til dem i stedet, for det er mye pollen i lufta for tiden som ikke bør komme inn på et sykehus.. vel, nå var det ikke det jeg spurte om da
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #15 Skrevet 5. april 2011 Da er hun på klk:-) kvinneklinikken/barsel er ikke innpå Haukeland, men i eget bygg litt bortenfor :-) Takk
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #16 Skrevet 5. april 2011 vel, nå var det ikke det jeg spurte om da Du vet, her får man svar på det meste og litt til
Gjest Annaires Skrevet 5. april 2011 #17 Skrevet 5. april 2011 Du vet, her får man svar på det meste og litt til ja, det kan du si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå