Livva Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Vet dere om steder/linker hvor jeg kan få kjøpt fint hårpynt til håroppsatser? Jeg har langt hår, skal ha litt oppsatt, og mesteparten nedover ryggen i lokker. Alt av søte "diamant-knapper", glitter eller annet stas :D
Pip Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Hadde sjølv små perler 'sydd' inn i litt av håret mitt (det som var dradd bakover...). Dette var det frisøren som ordna med - trur nok han/ho kan skaffe det meste, i alle fall viss du har prøvetime litt god tid i førevegen. Er jo litt greit òg, sidan frisøren gjerne veit best kva som vil eigne seg best (m.o.t. korleis det skal festast etc.).
Livva Skrevet 2. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2003 Ja, jeg har tenkt å høre med frisøren jeg skal ha om hun har noe fint "tilbehør". Perler høres kjempesøtt ut. Skal også bestille prøvetime, så jeg vet jeg blir fornøyd på den store dagen
Summerprincess Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 http://www.weddinghair.com/hairwear/index.html :D
Gjest Tex Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 Glitter butikkene rundt omkring har plenty av det du leter etter. Kapp-Ahl har litt.
Augustbrud02 Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 En annen mulighet med perler er å få laget seg en perletråd som man kan vikle inn i frisyren/håret. Utrolig stilig! Selv hadde jeg små strass-stener limt i håret mitt på selve dagen, i tillegg til tiara. Dette ordnet frisøren min.
Gjest Ninach (ulogget) Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Om du kjøper løse krystallstener ( kan kjøpes i spesielle hobbyforretninger/ systuer/stoffbutikker ) er det mye hårpynt du kan lage selv; trask litt rundt å se på hårpynt du liker og bli inspirert!! Selv er jeg den stolte eier av 3millioneråttehundreogsyvtusentrillioner tommeltotter, men har ihvertfall klart å lage kul hårpynt til meg selv ved rette anledninger, rett og slett fordi jeg ikke fant det jeg var på jakt etter andre steder!! Gudd løkk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå