AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Jeg lurer på om det er trygt å ha en ring rundt ballene med vibrator. Det gjør at ballene ikke strammer seg og på en måte forsvinner/blir trekt opp under sex. Det er veldig deilig å ta på ballene når pikken er stiv, og det tar lengre tid før det går for meg. Eller det kan være deiligere å få ballene slikket, og at det går fortere. Lurer på om vibrator-ringen bør taes bort rett før det går? Tenker at det kan bli litt vel hard belastning med noe slikt under utløsning. Hadde vært greit å spørre en lege, men det ville være flaut. Noen her som kan svare anonymt, som vet det?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 AHA! så det er derfor kjæresten min koser med ballene sine når den er stiv og vi ligger ved siden av hverandre og onanerer. Da har jeg lært noe nytt i dag også. eller gjelder det bare hvis man har på en slik vibrator ring? Uansett, det er vel bare å prøve det, tror ikke det er farlig å komme med den på i alle fall. Kan du linke til et bilde av hva den ser ut som? Lurer på om det er en vanlig penisring du mener?
Gjest Katten. Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Finnes jo penisringer som er beregnet for å ha rundt ballene i tillegg til penis. Men pass på at den ikke er for stram, og at du ikke har den på for lenge - ellers kan du i verste fall skade penisen ved manglende blodtilførsel. Du må ikke fjerne den når du kommer, men tenk på at PC-muskelen strammer seg kraftig og ukontrollert, slik at det kan bli vondt om du har den veldig stramt på. Og til AB over meg, ballene er en stor erogen sone. De blir litt som puppene til ei dame. Kos med dem når du suger, slikk på dem osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå