Gjest Ork Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Dette blir langt...det har seg sånn at jeg og typen har havnet i en veldig stygg sirkel. Vi har problemer med sexlivet og kommunikasjonen rundt det. For å gå rett på sak: vi passer ikke sammen seksuelt virker det som. Vi ønsker det på totalt forskjellige tidspunkt, og av en eller annen grunn klarer vi ikke å tilpasse oss den andres ønsker. Han ønsker å ha sex med én gang vi våkner,noe jeg ikke takler. Jeg klarer ikke nyte i det hele tatt,og jeg blir rett og slett ikke kåt (les,våt). Dette gjør at han styrer noe veldig for å "få meg igang",men det er egentlig bare pinlig og ubehagelig..I tillegg skal jeg være så ærlig å si at jeg faktisk er SÅ overflatisk at jeg faktisk bryr meg om hvordan jeg ser ut og lukter på morgenen! Å jeg føler meg generelt helt ræva når jeg nettopp har våkna. Konklusjon: sex blir ikke godt...å han har gitt bedskjed om at han ikke ønsker sex på kvelden,da er han trett..jeg jobber kun senvakter,og er ikke hjemme før tolv kanskje. Det skal sies at vi er begge unge,oppegående mennesker,og vi liker å sitte sent oppe sammen. Men sex kan han altså ikke ha. Dette er selvfølgelig ikke hans feil,men vi klarer liksom ikke å komme ut av denne sirkelen.. Å istedenfor å snakke,så tier vi det ihjel. Når jeg spør om han ønsker forandringer el.l,så sier han at han er fornøyd,men surmulingen hans tilsier noe annet. Huff. Hva skal vi gjøre?? Jeg vet at tørrperioder er normalt,men vi har hatt det veldig lenge nå,og vi er jo veldig unge! Det skal vel ikke være sånn?? I tillegg er det snakk om et avstandsforhold,så vi er sammen bare en måned i slengen,for så å ikke se hverandre på en måned...sex 4 ganger iløpet av 4 uker er litt lite da syns jeg....
NovaFlare Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Min kjære og jeg vil også ha sex på ulike tidspunkt, jeg om kvelden, han om morgenen. Det har vi løst ved å ha sex midt på dagen. Hehe. Mht spontanitet, kan dere jo bruke glidemiddel. Hvis du dusjer om kvelden, føler du deg like ufresh om morgenen da?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg liker kveldssex; han liker morgensex - det har vi løst ved å ha det på begge tidspunkt, så blir vi begge fornøyd
Havbris Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Dere må iallefall ikke tie dette ihjel - da er det ikke lenge før dere har tiet ihjel lyst, fleksibilitet, vilje til å finne løsninger og kjærlig oppmerksomhet. Dere liker sex på forskjellige tidspunkter og ingen av dere har jo "rett". Jeg aner en liten sarkastisk undertone når du sier at dere liker å sitte lenge oppe om kvelden "men sex kan han altså ikke ha". Er det slik at du egentlig synes han burde kunne ha sexlyst siden han holder seg våken? Dere må komme over terskelen til åpen og trygg kommunikasjon om dette - uten å anklage hverandre. Her gjelder det å finne løsninger som er bra for begge. Uten den type kommunikasjon så tror jeg dere går en fremtid med mye taushet i møte.
Suzy Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Enig med Havbris - å tie det ihjel hjelper i allefall ikke! Først og fremst må dere kommunisere og begge må ønske å strekke seg litt for å få dette til å fungere - om dere er hjemme midt på dagen kandere vel ha sex da f.eks - det vil være sånn midt i melom for dere begge Og kan du kanskje ha tyggis på nattbordet slik at du fåt god ånde på morgenen? Er du ren når du legger deg så er du antagelig ikke så mye mer møkkete når der våkner og får han lyst på deg så syns antagelig ikke han du er ekkel. Kan du gjøre et forsøk ¨på å tenke annerledes om det? Få det til? Så han - om du strekker deg og forsøker å få det til å fungere om morgenen kan kanskje han strekke seg litt på kvelden? Kommuniser at du ønsker å forandre deg og håper han vil gjøre det samme, så kan dere kanskje komme litt nærmere en løsning som passer begge? Lykke til !
Gjest MikeWaters Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Dere virker ikke veldig fleksible i deres seksualitet, hvis han kun vil ha sex om morgenen og du kun om kvelden så blir det jo vanskelig. Hva skjer når det er barn i bildet, har dere små barn blir kvelden ofte "eneste" tidspunkt, større barn betyr ofte morgensex. Ellers enig i at å tie dette ihjel fører til brudd fortere enn du kan si prematur ejakulasjon
Gjest Ork Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Takk for svar! Jeg er jo fullstendig enig om at kommunikasjon må til for å ordne opp i det her...selv er jeg ikke så flink til å kommunisere når det gjelder problemene våre..Diskusjonene ender som regel med sure miner,og er det noe som er vanlig hos oss,så er det stilleleken..vi har mye å ta tak i! Han sa en gang til meg mens vi var i en diskusjon rundt forholdet vårt: " sexen er jo den delen av forholdet vårt som er Minst komplisert!". Å nå virker det som at det også skal være vanskelig..for jeg skjønner jo at han ikke er helt fornøyd..Jeg lurte på om det kanskje vil slå ann å invitere han med i dusjen ikveld når jeg kommer hjem fra jobb? Selv om det blir litt sent..? Da får han jo se og alt..siden gutter er så visuelle..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå