AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Noen andre som har problemer med Netcom, og mobiler uten dekning? Får opp "ingen dekning" og "kun nødanrop". Arg!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Jepp ingen dekning her heller! skjønte ingenting når jeg kikka på mobilen min nå..
Gjest Lacus Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg har, men en kammerat spurte meg også for en times tid siden. Han har/hadde samme problemet som dere.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Jeg har full dekning og har sågar ringt ut ett par ganger
LadyNinja Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Et problem som kommer støtt og stadig med netcom. Derfor jeg byttet. At Netcom er dritt, har jeg hørt mer enn en gang.....
M0niq Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Sjekk på netcom sine hjemmesider om de har noen dekningsproblemer der du bor. Om ikke kan du kontakte dem. Siden de sikkert har stengt nå kan du jo prøve sim i annen tlf? I tilfellet det er pga telefonen din
Gjest Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Bah, NetCom har jeg saaabla mye problemer med når det gjelder dekning.. Men dem er så koselige på Facebook-servicen, og det er egentlig litt greit iblant å ha en unnskyldning til å ikke alltid være tilgjengelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå