Gjest SelvesteTerese Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Ler meg ihjel! Spesielt av latteren hennes Savner Hotel Cæsar slik det var.
Meaty Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg fulgte med på første sesongen av Hotel Cæsar, og det jeg husker aller best er: "Jeg ER ikke alkoholiker!"
Gjest SelvesteTerese Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Det høres fælt ut, men jeg skulle ønske Juni kunne begynt å drikke igjen Synes Anette Hoff er en utrolig dyktig skuespiller, spesielt med innlevelsen hun har som alkoholiker Juni!
karolinn Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Ble litt mye den gangen de løp rundt på stua, og lekte gris eller hva det nå var. Det var da hun sprakk for ikke alt for lenge siden, og ikke noe særlig til skuespill. Huff...
Gjest SelvesteTerese Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 det ble litt vel mye ja, rett og slett for dumt! Tenker aller helst på første sesongen, da det var henne og Ragnar.
smalls Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Ååå savner Hotel cæsar slik det var før jeg. Jeg sluttet å se på Hotel cæsar for flere år siden. Så litt på det i går med det er jo nesten bare nye folk med som jeg ikke aner hvem er. Tydelig at jeg har gått glipp av mye men men. Ikke så farlig. Hotel Cæsar var gøyere før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå