Gjest Skuffet Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Vi skal gifte oss i juni (det er ikke derfor jeg er skuffet! :D ) Nå i dag får jeg høre at søsteren er gravid med termin omtrent på vår dag! De har prøvd å bli gravide, så jeg burde jo være glad på hennes vegne, men MÅTTE de bli gravide akkurat da så det kræsjer med bryllupet mitt? Syns det er litt dårlig av henne å "stjele" den perioden, jeg! Skuffet og irritert her nå...
Livva Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Forstår at du ønsker mye fokus på deg og ditt bryllup denne perioden, men en kan nok ikke bestemme når graviditeten skal bli et faktum. Det var nok helt tilfeldig at dette sjedde nå. Det blir 2 helt forskjellige gleder. Ikke så mye en kan gjøre med det dessvere
Pip Skrevet 2. november 2003 #3 Skrevet 2. november 2003 Vel - sjansane er vel uansett små for at det skjer akkurat på dykkar dag. Trur kanskje likevel eg ville vurdert å flytte bryllaupet litt - så de er sikre på at syster di og familien kan kome. Eg vart sjølv tante mindre enn ein månad før bryllaupet mitt, og det var berre stas det! Og eg trur nok ikkje dei har gått inn for å 'stele' dykkar dag! Trur aldri eg skal prøve å bli gravid eg, viss det er slik det er - at det er ille viss fødselen ikkje passar for familien...
Gjest Madley Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 hmmm...med fare for å bli sablet ned som usympatisk og frekk... jeg synes du er fryktelig egoistisk og tåpelig.... Get over yourself....
Gjest Poirot Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 Med fare for å få kjeft; er dette tull? Det MÅ det da være?
Summerprincess Skrevet 2. november 2003 #6 Skrevet 2. november 2003 hmmm...med fare for å bli sablet ned som usympatisk og frekk... jeg synes du er fryktelig egoistisk og tåpelig.... Get over yourself.... Mine første tanker er de samme som Leya her. Du burde heller vise glede for at din søster er gravid. Hun har ikke bestemt når hun vil føde. Er du redd for at du ikke skal få nok oppmerksomhet? Ingen fare for det vel. Syns du heller skal slappe av og være glad for at de endelig har blitt gravide. Som noen nevnte over her, om det blir et for stort problem for deg er det vel bare å flytte datoen da en eller to måneder. :o
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #7 Skrevet 2. november 2003 Unnskyld meg men hvor egoistisk går det an å bli!!! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Å bli gravid er ingen selvfølge for alle og enhver - du burde være lykkelig for din egen søster!! Hvis du vil kan du jo bare endre datoen med en måned eller to - invitasjon er vel ikke sendt allerede nå!! Enig med Leya - Get over yourself....
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #8 Skrevet 2. november 2003 hmmm...med fare for å bli sablet ned som usympatisk og frekk... jeg synes du er fryktelig egoistisk og tåpelig.... Get over yourself.... Beklager, men jeg er nok enig med Leya her ja. Hvis de har prøvd å bli gravide en stund, så er det jo tilfeldigheter at hun ble det med termin rundt din bryllupsdag. Vær heller glad på hennes vegne. Det er ikke alle som kan stille inn klokka etter når de ønsker å bli gravid..
Usikker Skrevet 2. november 2003 #9 Skrevet 2. november 2003 Må nok si meg litt enig med Leya jeg altså...........
jea Skrevet 2. november 2003 #10 Skrevet 2. november 2003 Syns du burde være glad på din søsters vegne jeg ..
Pusekatt Skrevet 2. november 2003 #11 Skrevet 2. november 2003 Dette er bare helt utrolig! :o At det går an å være så smålig! Tror du virkelig at folk vil glede seg noe mindre over deres bryllup selv om søstern din får en baby? Du burde heller være glad på din søsters vegne, det er ikke alle forunt å få barn!
Arwen Skrevet 2. november 2003 #12 Skrevet 2. november 2003 Kommer sansynligviseller skal jeg si forhåpentligvis) til å være mange gravide i mitt bryllup. Gjør meg ingenting.
Isiselin Skrevet 2. november 2003 #13 Skrevet 2. november 2003 :o Seriøst?? Som så mange andre har sagt; det å bli gravid er ikke slikt som skjer med en gang for alle (snakker av erfaring!). For mange kan det være en lang og hard prosess. Å bli sint på din søster fordi hun har blitt gravid er noe av det tåpligste jeg har hørt! *håpe dette er et slikt innlegg skrevet for å provosere folk*
Gjest Tex Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Med fare for å få kjeft; er dette tull? Det MÅ det da være? Kunne ikke sagt det bedre selv. Ærlig talt, dette er en som prøver å lage tull etter disse "søsteren min vil gifte seg på samme tid som meg" trådene.
Gjest Poirot Skrevet 2. november 2003 #15 Skrevet 2. november 2003 Kunne ikke sagt det bedre selv. Ærlig talt, dette er en som prøver å lage tull etter disse "søsteren min vil gifte seg på samme tid som meg" trådene. Jupp, min tanke også!
TefrA Skrevet 3. november 2003 #16 Skrevet 3. november 2003 Nå i dag får jeg høre at søsteren er gravid med termin omtrent på vår dag! De har prøvd å bli gravide, så jeg burde jo være glad på hennes vegne, men MÅTTE de bli gravide akkurat da så det kræsjer med bryllupet mitt? Syns det er litt dårlig av henne å "stjele" den perioden, jeg! Ærlig talt! Nå må noen av dere bruder virkelig skjerpe dere! Verden rundt dere går sin gang selv om dere murer dere inne med bryllupsplaner. Har du tenkt på at din søster kanskje er lei seg for kanskje å ikke få med seg bryllupet ditt?
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #17 Skrevet 3. november 2003 Så dumt av deg å legge bryllupet ditt til et tidspunkt du visste at søsteren din muligens kan komme til å føde på da! Skikkelig tabbe! For noen problemer enkelte her har!
9na Skrevet 3. november 2003 #18 Skrevet 3. november 2003 Slutter meg til de som tror at innlegget til skuffet bare er tull!
Snurre Skrevet 3. november 2003 #20 Skrevet 3. november 2003 Slutter meg til de som tror at innlegget til skuffet bare er tull! :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå