Maxi Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Vi er to alenemødre på rundt 30 som tenkte oss på ferie til Tyrkia i august, uten barn for en gangs skyld.. Har hørt at Alanya/Antalya er dyrt. Er Side bedre? Noen andre steder å anbefale? Og kan det være mulig å finne noen hopp-på-turer i begynnelsen av August?
Betty2 Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 oba ligger rett utenfor alanya (ca 15 min med taxi til alanya sentrum) Oba er ikke så gale pris messig, og er en grei plass. de har og marked hver (torsdag mener eg det var) der kan du virkelig prute og gjøre røverkjøp på både klær, ting og mat.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Vi er to alenemødre på rundt 30 som tenkte oss på ferie til Tyrkia i august, uten barn for en gangs skyld.. Har hørt at Alanya/Antalya er dyrt. Er Side bedre? Noen andre steder å anbefale? Og kan det være mulig å finne noen hopp-på-turer i begynnelsen av August? Jaha, dere skal avgårde for å ha dere tyrker? :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Må noen ha seg til med noen ?? Det der var ikke morsomt til en spøk engang.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Jaha, dere skal avgårde for å ha dere tyrker? :gjeiper: Hva med menna som reiser alene da? Har de seg meg prostituerte???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå