Gjest Oddleif Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Jeg blir så sykt opphisset av å få komme i munnen på dama, men hun nekter :( Med tanke på all vesken jeg slikker og får i meg hos henne, så burde hun gjøre det for meg, spesielt når hun vet hvor deilig jeg synes det er. Flere med samme problem? Evnt Damene har inne, er det så ekkelt å få det i munnen? Selv når det er kjæresten din du elsker som kommer på deg i munnen?
rockering Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Jeg har absoulutt ingen problemer med det Synes det er bedre å få det i munnen enn at det skal renne utover lakenet! Men det er jo en sak som er individuell fra kvinne til kvinne. Konsistensen kan kanskje for noen være litt ekkelt, men som sagt så er det individuelt
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Jeg er en av de kvinnene som sliter med å la mannen komme i munnen min, og jeg synes ikke det er noe man bør kreve/forvente. Jeg brekker meg og føler ubehag, men har gjort det noen ganger likevel. Å si at "jeg gjør A for deg, derfor synes jeg du må gjøre B for meg" minner litt om utpressing. Du skal gjøre ting for henne som dere begge synes er deilig, og hun skal gjøre ting for deg som dere begge synes er deilig. Stikkordene her er "som dere begge synes er deilig". Sex handler om å gi og ta, men ingen skal trenge å gjøre noe de selv føler er ubehagelig bare for å tilfredsstille den andre. For øvrig synes jeg det er forskjell på safter som utskilles underveis i akten og det å ta imot en hel munnfull med sæd. Jeg suger gjerne min kjære og får da i meg væsker fra penisen hans, og det er helt ok. Det er mengdene under utløsningen som blir for mye for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Jeg synes det var deilig før, av en eller annen grunn synes jeg ikke at det er deilig at kjæresten kommer i munnen min lenger. Tror det har noe med konsistensen å gjøre, i tillegg til at jeg er blitt litt mer kresen på hva jeg gidder å bli med på for hans skyld hvis jeg føler jeg ikke får nok igjen selv. Mer selvrespekt kanskje, hvis man ikke liker det da liker man det ikke. Men gjør det en sjelden gang for han så han kan føle det er litt julaften, men bare veldig sjelden. 1
Gjest Vidar Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Jeg har absoulutt ingen problemer med det Synes det er bedre å få det i munnen enn at det skal renne utover lakenet! Prøv å si det til HunterLady... Nei, nå er jeg litt slem. Jeg tuller litt bare
Gjest gjest Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Tvinger hun deg til å utføre oralsex på seg? Siden du mener hun "står i gjeld" for det? Det kan jo tenkes att hun egentlig liker det, men att sæden din smaler så fælt att hun rett og slett ikke klarer den.
Gjest Heloise Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Med tanke på all vesken jeg slikker og får i meg hos henne, så burde hun gjøre det for meg, spesielt når hun vet hvor deilig jeg synes det er. Nei. Man burde ikke gjøre noe bare fordi den andre liker det. Man må like det selv også! Jeg liker at han kommer i munnen min, fordi jeg tenner på at han liker det, men da igjen - Jeg liker det! Kan ikke sammenlikne sperm med værsken hos oss kvinner. Det er ganske annerledes, personlig synes jeg spern er mye eklere.
Gjest garet Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Jeg gjør alt utenom akkurat det. Grunnen er at jeg lett brekker meg, og hadde kastet opp om strålen kom litt av veie bak i ganen. Og jeg ønsker ikke relatere oralsex til brekninger og kvalme siden jeg ellers liker det særdeles godt. Kjæresten gjennom mange år har aldri mast seg til noe som helst, noe som har resultert i at jeg liker absolutt alt vi gjør - og gjerne tar initiativ til å forøske noe nytt. Vi vet begge at dersom den andre ikke liker det så skjer det ikke igjen av gjensidig respekt - og fordi vi ønsker at begge skal like å gjøre det. Tror han er ganske fornøyd med å se meg nyte ham fullstendig for så å komme over hele meg(og at det gjerne gir meg sterkere orgasmer) fremfor at jeg skal grue meg litt og så kjappe meg inn på badet for å ikke kaste opp. 1
momo Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Nå liker jeg selv å svelge da jeg suger kjærsten, men det tok meg mange år. Da jeg var yngre takla jeg det ikke. Og de fleste av mine venninner takler det ikke, de suger gjerne, men svelge gjør de bare ikke.
chikako Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 Du bør ikke kreve at hun gjør det for deg, nei. Her må man respektere hverandres grenser. Hun bør ikke gjøre noe for deg som hun frastøtes av. Du har tydeligvis ikke noe problem med å utføre oralsex på henne, men du kan ikke overføre dine følelser om å slikke til hennes om å svelge.
Vilali Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 Neeeeiiii... Nå har jeg blitt så voksen at jeg tør å si at det liker jeg rett og slett ikke :gjeiper: Stakkars alle unge jenter der ute som tror at det er "normalen" å svelge. Selv har vi et så variert og spennende samliv at akkurat den biten velger jeg å avstå fra. Du kan jo prøve å svelge det selv, Oddleif, og se om du syns det er ok?
smalls Skrevet 5. april 2011 #13 Skrevet 5. april 2011 Neeeeiiii... Nå har jeg blitt så voksen at jeg tør å si at det liker jeg rett og slett ikke :gjeiper: Stakkars alle unge jenter der ute som tror at det er "normalen" å svelge. Selv har vi et så variert og spennende samliv at akkurat den biten velger jeg å avstå fra. Du kan jo prøve å svelge det selv, Oddleif, og se om du syns det er ok? Det tviler jeg på Oddleif synes Typen min kan sprute på meg hvor han vil, men ikke i munnen! Heldigvis så respekterer han det at jeg ikke liker å få sæden i munnen og svelge.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #14 Skrevet 5. april 2011 Sex skal være godt for begge. Om det er til noe trøst. Kjæresten vil ikke "go down on me". Mens jeg gjerne suger og svelger. Svelger fordi jeg liker det og fordi jeg ikke liker våte spermflekker i senga. Ja, jeg savner å bli sleika. Men jeg kan ikke tvinge han heller. Liker han det ikke må jeg bare respektere det. Gjensidig respekt for hverandres grenser.
sequin Skrevet 5. april 2011 #15 Skrevet 5. april 2011 Typen min kan sprute på meg hvor han vil, men ikke i munnen! Heldigvis så respekterer han det at jeg ikke liker å få sæden i munnen og svelge. Samme her! R-E-S-P-E-C-T Find out what it means to me
Gjest Heloise Skrevet 5. april 2011 #16 Skrevet 5. april 2011 Du kan jo prøve å svelge det selv, Oddleif, og se om du syns det er ok? Hahaha ja! Godt poeng Min vil IKKE ha det i nærheten av sin egen munn, men han har aldri spurt meg eller presset meg om å ta det i munnen min heller. Det er mitt valg, han er veldig glad og "takknemmelig" for at jeg synes det er ok, men hadde aldri spurt om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå