Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke ligge på mer enn rundt 1000kcal om dagen (Nei jeg klarer ikke). Er det slik at kroppen min lagrer fett når jeg trener da?

Jogger 40minutter 4-5 ganger i uken for å bli kvitt bilringen.

Har en BMI på 22.

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke ligge på mer enn rundt 1000kcal om dagen (Nei jeg klarer ikke). Er det slik at kroppen min lagrer fett når jeg trener da?

Eh, nei?

Å ha problemer med å innta mer enn 1000 kcal. høres veldig snodig ut. Hva spiser du egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei?

Å ha problemer med å innta mer enn 1000 kcal. høres veldig snodig ut. Hva spiser du egentlig?

egentli nesten bare fukt og grønt utenom middag..

men uansett, når går kroppen inn i såkalt "reservemodus"?

Skrevet

egentli nesten bare fukt og grønt utenom middag..

men uansett, når går kroppen inn i såkalt "reservemodus"?

En mulig indikator er håret ditt og neglene dine. Hvis man får for lite næring over tid blir disse gjerne dårlige. Det kan selvsagt også skyldes lite B-vitamin, men med lite mat kan man jo også gjerne få lite B-vitamin.

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ha klart å få i deg mer enn 1000 kcal før, den bilringen kom vel ikke dalende fra himmelen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ha klart å få i deg mer enn 1000 kcal før, den bilringen kom vel ikke dalende fra himmelen?

Ja, jeg har vært sengeliggende i noen år og rullestolsittende pga sykdom, var under denne tiden jeg spiste en del usunt.

Men er det ingen som kan svare meg på det jeg spør om?

• Liker 1
Skrevet

Men er det ingen som kan svare meg på det jeg spør om?

Jeg har jo svart deg. Svaret er nei.

Skrevet

Det er ikke umulig å gå ned selv om man spiser for lite kcal nei.

Man vil se resultater raskt, men spørs jo da hvordan det går på sikt.

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men det høres ut som anvarsfraskrivelse. I tillegg til å kun spise 1000kcal har du altså viljestyrke til å jogge 4 ganger i uka. Da antar jeg at legen har sagt at du ikke skal spise mer enn 1000 da, siden du faktisk klarer å løfte ræva ut av sofaen å jogge såpass "mye". Mange har jo problemer med dørstokkmila.

Om du skal opp i kalorier, fyr på med litt nøtter eller saus så kommer du fort opp til 1500.

Nesten bare frukt er jo heller ikke bra, det er mye fruktsukker og for mye frukt er ikke bra nei.

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...