Gjest Gjest Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hei! Jeg har en jente på 5,5 som nettopp begynner å dra sammen bokstaver til ord. Lurer i den sammenheng på om noen har tips til gode bøker hun kan begynne å lese selv. Dvs det må ikke være mange og lange ord og setninger.
gucci_girl Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hva med leseløve-bøker? Disse får du med blokkbokstaver og stor fin tekst, i tillegg til endel bilder
Gjest Applecore Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Gåsemorboka. Den første boka jeg kan huske å ha lest i
Nasse Nøff Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Først kan dere bla gjennom bokhyllen og se om det er noen bøker dere har fra før som frister. Vi leste for eksempel lillesøster-bøkene på det nivået. Ellers kan jeg anbefale noen hefter som fra Damms leseunivers. CDon.com selger disse ganske billig. Skriv inn "leseuniverset" i søkefeltet, og sorter etter laveste pris. De enkleste er på nivå 3, og veldig lettleste. Lykke til, veldig morsomt når de begynner å lese selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå