AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Nå tenkte jeg skulle bruke denne kanalen for å få hjelp fra dere som er her inne Hvilke sang/melodi er det alle kan synge enten en del av eller hele? Eller skal jeg si du kan deler av eller hele. (sangen er må være en glasang - med litt fres i) og må være på norsk/svensk/engelsk - det skal lages noe som skal vises offenlig..noe mer kan jeg ikke si om den saken.. Takker for alle bidrag som kommer inn
wahaj Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Country roads, forskjellige av DDE (Rumpa mi, E6 osv)
lykkeknotten Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 (endret) "En solskinnsdag" med Postgirobygget eller "Kursiv" med Trang fødsel, kanskje..? Edit: Feil artist Endret 4. april 2011 av lykkeknotten
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 "En solskinnsdag" eller "Kursiv" med Postgirobygget, kanskje..? Trang Fødsel har "Kursiv" Men, men. Common mistake
lykkeknotten Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Trang Fødsel har "Kursiv" Men, men. Common mistake Ja, selvfølgelig . Gikk litt fort i svingene
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Country roads, forskjellige av DDE (Rumpa mi, E6 osv) "Country Roads"? Aldri hørt om engang.... Kan heller ikke melodiene på DDe-sanger, sånn umiddelbart. Tror kanskje barnesanger er det enkleste jeg TS, om det funker i den situasjonen det skal brukes. De mest vanlige barnesangene vil jeg tro er Mikkel Rev, Bæ bæ lille lam eller Lisa gikk til skolen kanskje...
wahaj Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Hvis du virkelig ikke har hørt Country Roads før, så lurer jeg på hvor godt du har klart å gjemme deg.
Guriane Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 Hva med Vømmøl Spellemannslag med Høvlerivisa?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #14 Skrevet 7. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YKqsarOSyig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå