Gå til innhold

Sukker.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sukker.no...

Opprettet profil. Med bilde og morsom tekst.

Kjønn; jente.

10-15 besøkende per uke. En førstemelding i måneden cirka.Noen måneder, ingen brev i det hele tatt.

Hadde ikke de største forventningene. Men at jeg var så ille var jeg ikke klar over...

På forum leser jeg om alle damer som får post selvom de kanskje ikke ser så bra ut.

Så over til noe jeg gjorde for en måned siden.

Opprettet ny profil. Uten bilde eller tekst.

Responsen fra gutta: 2 brev i posten pr uke. Dobbelt opp av besøkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nettdating er bare bortkastet tid, og en kilde til dårlig selvtillit. Jeg har gitt det opp for lenge siden, fordi det bare skapte en masse bekymringer rundt mitt eget selvbilde.

100% av henvendelsene jeg fikk, var fra useriøse tapere som kun tenkte på en ting. Ingen, absolutt ingen av de mennene der var det minste interessert i å bli kjent med meg som person, det var kun sex, kropp og andre overfladiske ting som sto i hodet deres.

Konseptet nettdating, må sies å være tidenes mest heslige oppfinnelse, etter mitt syn! Kutt ut nettdatingen, og prøv heller å treffe menn i andre sammenhenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sukker.no...

Opprettet profil. Med bilde og morsom tekst.

Kjønn; jente.

10-15 besøkende per uke. En førstemelding i måneden cirka.Noen måneder, ingen brev i det hele tatt.

Hadde ikke de største forventningene. Men at jeg var så ille var jeg ikke klar over...

På forum leser jeg om alle damer som får post selvom de kanskje ikke ser så bra ut.

Så over til noe jeg gjorde for en måned siden.

Opprettet ny profil. Uten bilde eller tekst.

Responsen fra gutta: 2 brev i posten pr uke. Dobbelt opp av besøkende.

Gratulerer. Da vet du hvordan det oppleves for oss gutta.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettdating er bare bortkastet tid, og en kilde til dårlig selvtillit. Jeg har gitt det opp for lenge siden, fordi det bare skapte en masse bekymringer rundt mitt eget selvbilde.

100% av henvendelsene jeg fikk, var fra useriøse tapere som kun tenkte på en ting. Ingen, absolutt ingen av de mennene der var det minste interessert i å bli kjent med meg som person, det var kun sex, kropp og andre overfladiske ting som sto i hodet deres.

Konseptet nettdating, må sies å være tidenes mest heslige oppfinnelse, etter mitt syn! Kutt ut nettdatingen, og prøv heller å treffe menn i andre sammenhenger.

Jo takk..Jeg fornyer ikke medlemskapet mitt for å si det sånn. Av de ganske få som tok kontakt og som jeg har vært på date med jobbet hardt for fitte...Desverre forgjeves...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating er litt håpløst, og jeg synes faktisk at det er helt på sin plass at kvinner også merker liten pågang.

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke helt problemet. Er også registrert på sukker.no og får i snitt 2-3 førstemeldinger pr uke, og kanskje 12-15 besøkende daglig.

Er mann rundt 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er registrert på Sukker, kvinne. Har profilbilde og, synes jeg, en bra profiltekst. Ikke-betalende medlem. Har vel ca. 3-8 treff i døgnet. Siden jeg registrerte meg for tre uker siden, har jeg fått mail fra sju personer, og har selv skrevet til tre. Alle jeg har vært i kontakt med, virker seriøse. Har et helt vanlig "smilebilde" jeg får skryt for, og mange kommenterer at de liker profilteksten min, og at den skiller seg ut. Vet ikke hva de legger i det, har ikke lest noen andre dameprofiler.

Men det handler kanskje om alder? Hadde jeg vært i 20-årene hadde jeg aldri i livet "sjekket" på en slik side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke helt problemet. Er også registrert på sukker.no og får i snitt 2-3 førstemeldinger pr uke, og kanskje 12-15 besøkende daglig.

Er mann rundt 30.

Gratulerer, du tilhører et kraftig mindretall. Men er du kjekk og tjener gode penger så skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå fikk i alle fall jeg selvtilitten opp :)

Jeg (jente22) ble medlem for rundt 3 uker siden, og jeg har 17 sider med brev. Har prater med mange. Noen seriøse og noen ikke seriøse :) Får i gjennomsnitt 3-4 mail pr dag.

Det økte betraktelig da jeg ble superbruker for da kunne alle skrive til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nettdating er rullebånd-sjekking i sitt ess. Luker ut de peneste og kjører på. Blir man avvist, ligger det et par tusen bare noen museklikk unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke problemet??Nei det gjorde faktisk ikke jeg heller.

Men da fant jeg ut at jeg kanskje ikke er så brukbar som jeg trodde jeg var. Det må være meg det er noe galt med...

Om jeg har mistet litt selvtillit? Ja faktisk...

Og kanskje sukker bare ikke er min greie..

Og at jeg syns sukker er overfladisk.

Har ingenting med alder å gjøre..Jeg er 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer, du tilhører et kraftig mindretall. Men er du kjekk og tjener gode penger så skjønner jeg.

Nei ikke nødvendigvis, hadde noen sjekket ligningen min tror jeg de hadde blit skuffa. :gjeiper:

Men, er jo lov å tenke litt. Får man lite besøk, kanskje vurdere nytt profilbilde? Får man nok besøk men lite meldinger bør man kanskje vurdere profiltekst og bilder i albumet?

Man behøver ikke ha bilde av seg selv i bar overkropp som profilbildet.

Man behøver ikke å ha bare fyllebilder i albumet sitt.

Man behøver ikke skryte av hvor fortreffelig man er i profilteksten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har god erfaring fra sukker.

Fikk veldig mye brev, og alle var hyggelige. Om de faktisk var interessert i meg som person eller utseende vet jeg ikke, men de lot som førstnevnte hvertfall.

Det som plaget med med sukker var at jeg aldri turde ta steget til å møte dem og at utvalget av gutter i min alder i min by var labert. Snakket med mange kjekke Oslo-gutter, men fra Stavanger var det vel bare en håndfull brukbare. Sikkert flere, men det er jo bare de med et visst antall matchpoeng som viser:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv hatt en profil der i en liten evighet (uten å egentlig "ta den i bruk", for å si det sånn..) som er ærlig utfylt og jeg har, som en gutt på 20, ikke fått noen brev og har heller få besøkende innom.

Endret av Klatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...