Gjest anonym Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hei. Det har akkurat blitt slutt mellom meg og min kjæreste. Det har seg sånn at jeg en gang opplevde noe jeg personlig følte ganske belastende og krenkende. Men saken gikk heldigvis over etter en stund . Men jeg ble litt stressa og deppa av dette i lang tid og det gikk utover konsentrasjon og forholdet. Jeg følte jeg måtet fortelle min kjæreste om det og nå er det slutt. Det ble nok slutt fordi jeg ikke gav så mye av meg selv i perioder fordi jeg ble deppa av hele saken. Saken er derimot at jeg vet at jeg har så utrolig mye mer å gi henne. Mye mer enn det jeg har vist til nå. Jeg er egentlig en person med en masse ressurser og evner og positive sider. Alt ble bare satt i bakgrunnen pga det jeg opplevde. Jeg har prøvd å fortelle dette i etterkant men jeg føler det blir feil å fortsette i samme sportet. Da blir jeg bare gående og hakke i gammel lort og det er jo ikke det jeg ønsker. Noen som har noen råd om hvordan man best får kjæresten tilbake i en sånn situasjon? Jeg ønsker vise den ekte meg mens den andre part har en del minner fra deg under en litt kjip periode av livet. Hva gjør man?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hei. Det har akkurat blitt slutt mellom meg og min kjæreste. Det har seg sånn at jeg en gang opplevde noe jeg personlig følte ganske belastende og krenkende. Men saken gikk heldigvis over etter en stund . Men jeg ble litt stressa og deppa av dette i lang tid og det gikk utover konsentrasjon og forholdet. Jeg følte jeg måtet fortelle min kjæreste om det og nå er det slutt. Det ble nok slutt fordi jeg ikke gav så mye av meg selv i perioder fordi jeg ble deppa av hele saken. Saken er derimot at jeg vet at jeg har så utrolig mye mer å gi henne. Mye mer enn det jeg har vist til nå. Jeg er egentlig en person med en masse ressurser og evner og positive sider. Alt ble bare satt i bakgrunnen pga det jeg opplevde. Jeg har prøvd å fortelle dette i etterkant men jeg føler det blir feil å fortsette i samme sportet. Da blir jeg bare gående og hakke i gammel lort og det er jo ikke det jeg ønsker. Noen som har noen råd om hvordan man best får kjæresten tilbake i en sånn situasjon? Jeg ønsker vise den ekte meg mens den andre part har en del minner fra deg under en litt kjip periode av livet. Hva gjør man? Nå kan jeg bare snakke for meg selv da. Vet lite av historien deres. Jeg har et tips og om du virkelig ønsker henne tilbake så vis henne det og fortell at du har skjønnt dine feil og at du ønsker en siste sjangse til å vise henne at du elsker henne. Jeg har selv vært der og stod på andre siden, men jeg og kjæresten min har begge sterke føleser for hverandre, tross alt mye drama/styr i starten. Vi klarte ikke å holde oss borte fra hverandre og begge ville ha hverandre, selv om det var en tøff tid når vi var borte fra hverandre. Det eneste du kan gjøre er å være tolmodig, snakke med henne og gi henne rom for å tenke. Ikke mas på henne hele tiden. La hun kjenne på savnet og få tid til å tenke uten at du maser. Ikke gi opp om det dere hadde var sterkt. Kommunikasjon er nøkkelordet. Jeg tenker at kanskje din eks er redd for at dere skal havne i samme sporet igjen og at du kun vil forandre deg i en liten periode. Det finnes håp så ikke gi opp, men somsagt vær tolmodig og vis henne at du elsker henne. Ønsker deg lykke til.
mann25 Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Hei. Det har akkurat blitt slutt mellom meg og min kjæreste. Det har seg sånn at jeg en gang opplevde noe jeg personlig følte ganske belastende og krenkende. Men saken gikk heldigvis over etter en stund . Men jeg ble litt stressa og deppa av dette i lang tid og det gikk utover konsentrasjon og forholdet. Jeg følte jeg måtet fortelle min kjæreste om det og nå er det slutt. Det ble nok slutt fordi jeg ikke gav så mye av meg selv i perioder fordi jeg ble deppa av hele saken. Saken er derimot at jeg vet at jeg har så utrolig mye mer å gi henne. Mye mer enn det jeg har vist til nå. Jeg er egentlig en person med en masse ressurser og evner og positive sider. Alt ble bare satt i bakgrunnen pga det jeg opplevde. Jeg har prøvd å fortelle dette i etterkant men jeg føler det blir feil å fortsette i samme sportet. Da blir jeg bare gående og hakke i gammel lort og det er jo ikke det jeg ønsker. Noen som har noen råd om hvordan man best får kjæresten tilbake i en sånn situasjon? Jeg ønsker vise den ekte meg mens den andre part har en del minner fra deg under en litt kjip periode av livet. Hva gjør man? Jeg opplever brudd jeg også hvor jeg prøver å få min kjære tilbake. Det er en lang prosess men umulig er det ikke! Jeg tror det lureste du gjør nå er ikke å fortelle henne at du er en person med masse ressurser osv, du må vise det med handling. Prøv å vær så ærlig med deg selv og se hvem du var når du ble sammen og hvem du er nå. Så må du alltid tenke igjennom om hvorfor du vil tilbake til jenta. Er det fordi du er redd for å være alene, eller fordi du virkelig vil ha henne? Et riktig svar her er kanskje ikke så lett å svare på nå. Men hvis du virkelig vil ha henne tilbake synes jeg du skal prøve på det Har en tråd selv hvor jeg skriver litt om hvordan jeg går frem for å få min tilbake, og jeg har troa på at jeg skal klare det etterhvert! Uansett, lykke til
I Grosny Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 (endret) Hei. Det har akkurat blitt slutt mellom meg og min kjæreste. Det har seg sånn at jeg en gang opplevde noe jeg personlig følte ganske belastende og krenkende. Men saken gikk heldigvis over etter en stund . Men jeg ble litt stressa og deppa av dette i lang tid og det gikk utover konsentrasjon og forholdet. Jeg følte jeg måtet fortelle min kjæreste om det og nå er det slutt. Det ble nok slutt fordi jeg ikke gav så mye av meg selv i perioder fordi jeg ble deppa av hele saken. Saken er derimot at jeg vet at jeg har så utrolig mye mer å gi henne. Mye mer enn det jeg har vist til nå. Jeg er egentlig en person med en masse ressurser og evner og positive sider. Alt ble bare satt i bakgrunnen pga det jeg opplevde. Jeg har prøvd å fortelle dette i etterkant men jeg føler det blir feil å fortsette i samme sportet. Da blir jeg bare gående og hakke i gammel lort og det er jo ikke det jeg ønsker. Noen som har noen råd om hvordan man best får kjæresten tilbake i en sånn situasjon? Jeg ønsker vise den ekte meg mens den andre part har en del minner fra deg under en litt kjip periode av livet. Hva gjør man? Jeg synes at du beskriver ca identisk krise som jeg og min x hadde. Jeg hadde krysset hennes grenser i forhold til annen dame, men så det ikke selv, fordi jeg ikke hadde krysset mine egne grenser, og ikke visste hvor tøffe grenser hun faktisk hadde. Hun ble sur i ett par måneder. Forholdet gikk surt, og endte i brudd. Du er nødt til å glemme gammel lort. Jeg tror det er veldig vanskelig fordi du sliter nok med tung sjalu legning. Dersom det er tilfelle, så hjelper det faktisk at du selv innser problemet, og går i deg selv og gjør det du kan for å takle det. Det at du enten ble sur på henne eller dumpet henne er verre enn f.eks utroskap. Dumping er verre enn feilknulling. Det kan tenkes at hun ikke tør å ta deg tilbake fordi hun frykter at du blir sur eller dumper henne for en bagatell, eller ett feiltrinn pga uhell. Hver gang man blir utsatt for slik surhet eller dumping så skades kjærligheten på en måte som kanskje aldri gror . Skal du satse igjen så må du først og fremst bestemme deg for å tro henne på alt hun sier, uten forbehold. Dersom du ikke tror på henne, så har dere ikke kommunikasjon, og da kan hun liksågodtt ti still. Uten kommunikasjon blir vedlikeholdet for dårlig, og ting går i dass. Ett strakstiltak i dag er å gi henne blomster. Der bør du begynne. Endret 5. april 2011 av I Grosny
Gjest K som i knust Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Jeg og kjæresten min gjorde det slutt for to måneder siden ca. Jeg tok det bedre enn henne først, for hun var det man kan kalle helt knust. Men så begynte jeg å angre, og ville ha henne tilbake, men jeg turte ikke gjøre det, for jeg var redd for å knuse henne på nytt. Jenta har vært gjennom nok, og hun trenger det ikke. Så gikk det et par uker uten å snakke, og nå har hun det plutselig mye bedre mens jeg har det helt jævli. Hun har til og med begynt å drive med noen andre. Jeg vet at vi kunne få tilbake det vi hadde, for det var et langt og godt forhold, med masse gleder. Jeg har aldri følt det sånn her for noen før og jeg vet at hun er den ene. Trenger bare en måte å overbevise henne om at vi kan få det så bra som vi hadde det igjen.
Gjest .-L-. Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Av og til er faktisk det beste å ikke snakke med personen på en stund, for å så danne et nytt inntrykk når man møter personen igjen. Jeg tror det beste er å gå videre. Du kan aldri overbevise en kvinne med logikk at du er den rette for henne. Det er følelsene hennes som avgjør det.. De får hun om du er the man Endret 24. mars 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå