Iselilja Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Noen som har tatt eller tenkt og ta influensavaksine? Influensaen blir visst ekstra ille i år.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Ja, tok den på fredag. Tredje år på rad nå. En god investering og verdt sine 150 kr.
Gjest Poirot Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Nix. Har ikke hatt influensa på 12 år, og er aldri syk. (Kommer sikkert av at jeg spiste så mye brukt tyggis fra bakken da jeg var liten ) Forøvrig tror jeg det er sunt for alle å være syke en gang i blant. bli stullet litt med og få være litt ynkelig. I dagens samfunn skal man være på topp til enhver tid. Når det er sagt, er det jo en flott vaksine for gamle og svake mennesker.
Bertha Skrevet 2. november 2003 #6 Skrevet 2. november 2003 Influensavaksine? Nix, som Poirot sier: Det er forbeholdt barn, eldre og dem med spesielle sykdommer. Jeg får sjelden influensa, men om så skjer så tror jeg faktisk at immunforsvaret har godt av å få trimmet seg litt. Dersom man aldri er syk, så får man jo heller ikke bygd opp motstandskraft?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå