Gå til innhold

Ramona Design

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i en kjole fra Ramona Design som jeg så i Bryllupsmagasinet.

Har noen kjennskap til disse kjolene? Jeg har surfet litt rundt på internett, men ikke funnet noen som forhandler disse kjolene i Norge.

Noen som har en Ramona Design kjole?

Videoannonse
Annonse
  • 5 år senere...
Gjest Gjest_Carina_*
Skrevet
Jeg har forelsket meg i en kjole fra Ramona Design som jeg så i Bryllupsmagasinet.

Har noen kjennskap til disse kjolene? Jeg har surfet litt rundt på internett, men ikke funnet noen som forhandler disse kjolene i Norge.

Noen som har en Ramona Design kjole?

Jeg har også forelsket meg i en av deres kjoler, dette er en 2008 modell og jeg gifter meg i 2009 så mulig jeg ikke kommer til og få tak i den.

Kjolen heter Nr. 13 Nicole.

Jeg ringte dem i går, disse kjolene er veldig dyre og må helt sikkert bestilles.

Også 3 mnd. levering.

Dette er vel vanlig?

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Jeg hentet akkurat min kjole hos Ramona Design i går. Var på juleshopping i Sverige i slutten av november og snublet innom. Vips, så hadde jeg bestilt meg kjole gitt. Tok rundt tre måneder, siden den måtte bestilles.

Men maken til nydelig kjole... de selger noen ikke-designkjoler, som et ganske rimelig alternativ til designerkjolene, og det er jo midt i blinken om man ikke er så nøye på merket.

Betalte 5500 svenske for min ivory halterneck med perlebroderier og matchende sjal. God service var det også, fikk sydd om et underskjørt som ikke passet, men som hadde akkurat den passformen jeg ville ha.

Nå må jeg stadig vekk bort å kikke på kjolen min... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...