Gå til innhold

For store pupper....

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en ganske ung jente, som har et økende problem... Trener ikke ofte, men er veldig aktiv i hverdagen og går minst en time hver dag. Spiser ganske usunt, det går mye i godteri, chips, junk food og brus. Jeg er egentlig veldig fornøyd med kroppen min, er slank over det hele. Burde kanskje også nevne at jeg bruker Trinordiol p-piller. Problemet er puppene. Jeg har en dobbel D-cup som praktisk talt tynger meg. Ikke bare er puppene store, de er ganske stygge og henger. For noen år siden hadde jeg normal c-cup, puppene sto ut og jeg var fornøyd. Nå er dette et stort problem for meg. Tør ikke vise meg naken i offentlige dusjer, og liker meg også best naken sammen med kjæresten når rommet er helt mørkt. Merker også at jeg får vondt i ryggen etter en lang dag.

Noen som har tips? Jeg vil ikke slanke resten av kroppen, bare brystene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har for store pupper bør du kontakte primærlegen din, kanskje du har rettigheter til brystreduksjon. Vet det er noen her inne som har gjennomført det, kanskje de kan tipse deg :wink:

Skrevet

Søk på brystreduskjon her inne, så finner du ut at vi er flere i den klubben!

Poirot-70E

Skrevet

*vifter med armen og melder meg på*

Det som slår meg når jeg leser innlegget ditt, gjest, er at du først og fremst har et veldig dårlig forhold til brystene dine... og det er leit for de er sikkert ikke enorme!

Først av alt - det er ikke mulig å bare slanke puppene - men det som er mulig er å finne en bra BH (gå på en skikkelig undertøysforretning og få hjelp). Det er mange av oss som er svært så fremdunge og det er ikke noe å skamme seg over - pupper er naturlige og om du begynner å se deg om (litt diskret, men likevel :ler: ) i en svømmehall f.eks så vil du fort se at det finnes alle slags varianter og at dine garantert ikke skiller seg mye ut.

Er du virkelig plaget så gå til primærlegen din og be om hjelp evt undersøk om du kan ta en brysreduksjon privat (dyrt!).

Suzy - 70 FF :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...