AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hei, jeg er innkalt på et jobbintervju (til), og har blitt bedt om å ta en personlighetstest (på nett). På neste intervju skal vi blaa snakke om resultatene av denne testen, er det noen som har gjort dette før, og kan gi meg noen tips? Dette er virkelig drømmejobben!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Har du et navn på den testen? Det er jo mange ulike tester der ute. Jeg har vært igjennom test både på nett og også en 4 timers skriftlig test hos firma.
Brukernavn Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Hei, jeg er innkalt på et jobbintervju (til), og har blitt bedt om å ta en personlighetstest (på nett). På neste intervju skal vi blaa snakke om resultatene av denne testen, er det noen som har gjort dette før, og kan gi meg noen tips? Dette er virkelig drømmejobben! Jeg måtte igjennom det før min drømmejobb for noen år siden. Det aller aller viktigste er at du er ett hundre prosent ærlig på absolutt alle spørsmål! Jeg husker jeg gruet meg både til gjennomføringen og gjennomgangen, men det gikk veldig fint (og jobben ble min )
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Jeg måtte igjennom det før min drømmejobb for noen år siden. Det aller aller viktigste er at du er ett hundre prosent ærlig på absolutt alle spørsmål! Jeg husker jeg gruet meg både til gjennomføringen og gjennomgangen, men det gikk veldig fint (og jobben ble min ) Gratulerer! Ja jeg gruer meg, har tatt testen men hadde ikke helt sansen for den. Den tvang meg til å velge bort ting som er beskrivende for meg, og velge ting som ikke er det. Forhåpentligvis får jeg en mulighet til å snakke om det på intervjuet Husker du hva de spurte om under gjennomgangen (det vil selvfølgelig være individuelt , men)?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Jeg har tatt flere sånne tester. Har alltid fått jobben i etterkant, så jeg vet liksom ikke helt om jeg kan mislike sånne tester heller.
Brukernavn Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Gratulerer! Ja jeg gruer meg, har tatt testen men hadde ikke helt sansen for den. Den tvang meg til å velge bort ting som er beskrivende for meg, og velge ting som ikke er det. Forhåpentligvis får jeg en mulighet til å snakke om det på intervjuet Husker du hva de spurte om under gjennomgangen (det vil selvfølgelig være individuelt , men)? Ja, jeg synes også det var veldig greit å få "forsvart" meg på intervjuet De sa jo i forkant at der det var sånn som du beskriver; vanskelig å velge noe som passet, eller du måtte velge bort noe som passet bra så skal man velge det som er mest beskrivende/passer best. Dette forholdt jeg meg til, og jeg fikk ganske "ekstremt" utslag på enkelte områder, men jeg følte at testen faktisk sa veldig mye om min personlighet, og synes det var en trygghet at arbeidsgiver i forkant fikk vite hvordan jeg er som person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå