blå Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Hva var det som var så forfærdelig med dette produktet? Jeg har aldri prøv det selv, men ei venninne av meg og jeg snakka akkurat om dette. Jeg kunne ved min mormors død huske hva det var som var så forfærdelig med det produktet. Kan noen hjelpe meg.??
m_h Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 At en kan miste håret ( :o ) av det har jeg hørt av folk her inne,så jeg tør ikke prøve det noe mer..
Gjest Shivani Skrevet 2. november 2003 #3 Skrevet 2. november 2003 Fikk prøver i posten og det ble et slags belegg på håret og hodebunnen klødde noe grasat. Kunne nesten ikke gre ut håret etterpå. Skal aldri mer prøve, det er sikkert.
bluebird Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Jeg har brukt Define og jeg har hår fremdeles altså. Ikke har det klødd noe mer enn ellers heller.
Theolina Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 Jeg har prøvd flasshampoen, og var kjempefornøyd.. Men hvis man mister håret..?
Gjest Poirot Skrevet 2. november 2003 #6 Skrevet 2. november 2003 Jeg har prøvd flasshampoen, og var kjempefornøyd.. Men hvis man mister håret..? Heh, det er få skalla folk som flasser. kanskej det er der det ligger?
Gjest the imp Skrevet 2. november 2003 #7 Skrevet 2. november 2003 brukte define en liten stund jeg også. Mista ikke noe hår jeg. Synes vel ikke den var noe bedre eller værre enn annen vanlig butikkshampo, egentlig.
blå Skrevet 3. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2003 Mister håret og får belegg. Jeg husker det var noe oppstyr med det produktet, og det var på tv og greier. Men jeg er jo enig at det er jo ikke så gøy å miste håret......ikke få belegg heller kanskje
Diva Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Synes reklamen er en smule drøy jeg. De legger jo så "vekt på" at "det er utviklet i samarbeid med norske frisører" O happy day lissom... Tror jeg ikke et sekund på...:o Jeg har prøvd produktene og jeg likte dem ikke. Og det var FØR all viraken om det. Jeg liker generelt ikke butikkshampoer... Bruker Finesse akkurat nå, og det sies å være en av de "bedre" billigshampoene... Håret mitt liker den ikke uansett i allefall. Synes generelt det er altfor mye parfyme i butikkshampoer, og for mye "dill" som "skal gjøre håret såå glansfullt"...
Dødspingvinen Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Synes reklamen er en smule drøy jeg. De legger jo så "vekt på" at "det er utviklet i samarbeid med norske frisører" O happy day lissom... Tror jeg ikke et sekund på...:o De har ikke lagd det i samarbeid med frisørkjedene i hvertfall. Har mange venninner som er frisører, og ingen av de hadde hørt om produktene før de kom ut. Hadde det vært et ordentlig samarbeid hadde de hørt om det gjennom fagbladene sine.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #11 Skrevet 3. november 2003 De har ikke lagd det i samarbeid med frisørkjedene i hvertfall. Har mange venninner som er frisører, og ingen av de hadde hørt om produktene før de kom ut. Hadde det vært et ordentlig samarbeid hadde de hørt om det gjennom fagbladene sine. Ja, nettopp! Akkurat det jeg mener! - Lukter humbug og falske reklame lang vei.,... Diva, ikke innlogget.
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #12 Skrevet 3. november 2003 JEG ville aldri ha prøvd Define, men at man skal miste håret av produktene derfra, er nok allikevel en grov overdrivelse :o
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Jeg er ett bevis paa at Define faar en til aa miste haaret hvertfall!! Jeg har aldri mistet saa mye haar som den gangen jeg testet ut Define! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Det var haar overalt etter meg! I dusjen (naturligvis..), paa sofaen, i kjoeleskapet(!)...paa samtlige klaer!!..argh...ble sinna jeg...(aa det ble mine romkamerater ogsaa.....) Begynte med all soft fra redken, og problemet ble loest! Clea - som har anbefalt alle sine venner aa ikke bruke Define!!
Gjest Dere er snobbete Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Herregud jenter hvem er det da som bruker define? Bare folk som ikke bryr seg om håret sitt? Nei det tror jeg ikke noe på. Hvis man ikke har et hårproblem kan man gjerne bruke define. Det er faktisk et produkt som det blir solgt MYE av, så noen må jo kjøpe det.. Jeg vedder på at dere som skriver inn her, ikke er gamle nok til å kjøpe sine egne hårprodukter engang! ikke mye peiling altså!.. Eller hvordan er det? Venter pepper fra snobbene
Tusseline Skrevet 6. november 2003 #15 Skrevet 6. november 2003 Define er blæh! Ett tips: Ta avstand!
starie Skrevet 7. november 2003 #16 Skrevet 7. november 2003 Define blir solgt så mye av fordi det blir markedsført til de grader. Jeg villle aldri gått til en frisør jeg visste hadde fått 40000 for å si på tv at Define var bra for håret.
Gjest Lady-M Skrevet 7. november 2003 #17 Skrevet 7. november 2003 Miste håret...:o Jeg som kjøpte define i for noen dager siden. Synes jeg alltid mister mye hår når jeg vasker det jeg, men kanskje litt ekstra mye i det siste... :-? Tror jeg bruker resten av flasken som badeskum...
m_h Skrevet 8. november 2003 #18 Skrevet 8. november 2003 Herregud jenter hvem er det da som bruker define? Bare folk som ikke bryr seg om håret sitt? Nei det tror jeg ikke noe på. Hvis man ikke har et hårproblem kan man gjerne bruke define. Det er faktisk et produkt som det blir solgt MYE av, så noen må jo kjøpe det.. Jeg vedder på at dere som skriver inn her, ikke er gamle nok til å kjøpe sine egne hårprodukter engang! ikke mye peiling altså!.. Eller hvordan er det? Venter pepper fra snobbene Hva gir deg rett til å komme inn her å kalle oss snobbete da??Det irriterre meg,siden du ikke kjenner meg i det hele tatt!Jeg er vel kjent for folk som å vere den som er minst snobbete! For en stund siden leste jeg ett innlegg av en som jobbet i en skjønnhetssalong(eller hva det var),og hun sa at det hadde kommet mange jenter som hadde mistet mye hår,og som ikke viste hva de skulle gjøre,og alle brukte Define!Det skrmete meg litt,og jeg prøvde det en gang,og håret mitt vart helt rart ekkelt!Derfor sier jeg at define ikke er ett bra produkt.
Diva Skrevet 9. november 2003 #19 Skrevet 9. november 2003 Herregud jenter hvem er det da som bruker define? Bare folk som ikke bryr seg om håret sitt? Nei det tror jeg ikke noe på. Hvis man ikke har et hårproblem kan man gjerne bruke define. Det er faktisk et produkt som det blir solgt MYE av, så noen må jo kjøpe det.. Jeg vedder på at dere som skriver inn her, ikke er gamle nok til å kjøpe sine egne hårprodukter engang! ikke mye peiling altså!.. Eller hvordan er det? Venter pepper fra snobbene Oi! Det var jo litt av en kraftsalve. Jeg ser dessverre ikke mye fornuft i innlegget ditt... Har du en personlig grunn til å komme med slik svada ? Er det du som er "hjernen" bak Define kanskje ? Go`kveld.... Et idiotisk innlegg fortjener et idiotisk svar :o
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. november 2003 #20 Skrevet 9. november 2003 Har prøvd define shampo og syntes ganske enkelt at den ikke var noe, så sluttet å bruke den. Hårsprayen fikk jeg imidlertid kjempeirritert, sår og kløende hodebunn av, noe jeg brukte uker på å få bra igjen etter at jeg sluttet å bruke den. Ergo synes jeg at define er dårlig. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå