Gjest Sniffy Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Jeg elsker tanken på at damer går rundt med ei våt fitte som dufter sex. Hva hadde du gjort hvis du hadde oppdaget at en tilfeldig (kjekk) mann hadde luktet på deg?
Gjest Slumre Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Er det deg igjen fra tråden om "vår og fitte i luften"?
Fluffe Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Jeg elsker tanken på at damer går rundt med ei våt fitte som dufter sex. Hva hadde du gjort hvis du hadde oppdaget at en tilfeldig (kjekk) mann hadde luktet på deg? Han hadde fått en mitt i trynet.
Gjest Sniffy Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Han hadde fått en mitt i trynet. Hvis du hadde vært seksuelt tiltrukket av han?
Fluffe Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Hvis du hadde vært seksuelt tiltrukket av han? Er ikke noe seksuelt med en mann som oppfører seg som en bikkje. 1
Djungelvrål Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Tror du er en gris jeg, prøv å lukte en tilfeldig dame i skrittet så ser du fort hva som skjer. Prøv i vei! (jeg hadde anmeldt deg for seksuell trakkasering)
Gjest Sniffy Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Tror du er en gris jeg, prøv å lukte en tilfeldig dame i skrittet så ser du fort hva som skjer. Prøv i vei! (jeg hadde anmeldt deg for seksuell trakkasering) Jeg trenger jo ikke bøye meg ned til skrittet for å lukte fitta til jenter. Jeg lukter de deilige duftene deres bare jeg er i nærheten av dem. Men jeg tenner veldig på tanken å bøye meg ned og lukte på ei dame som står med ryggen til, eller ei som bøyer seg fremover.... mmmmmmmmm.
Gjest Bond Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Tråden ryddet for spam og kontaktsøking Bond, mod
Djungelvrål Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Jeg trenger jo ikke bøye meg ned til skrittet for å lukte fitta til jenter. Jeg lukter de deilige duftene deres bare jeg er i nærheten av dem. Men jeg tenner veldig på tanken å bøye meg ned og lukte på ei dame som står med ryggen til, eller ei som bøyer seg fremover.... mmmmmmmmm. Ja man kan innbille seg mye rart. Vi kvinner går ikke rundt og lukter fitte, de gjorde kanskje det for 100 år siden da hygienen var langt dårligere. Du er et nek!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå