Rialta Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hva liker dere menn aller best i senga? Jeg vet det er veldig individuelt, så håper på mange forskjellige svar! Kom igjen, fortell om fantasiene, skriv ned hva dere har lyst til, hva dere tenner på!
Gjest MikeWaters Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Mandag - Kjappis Tirsdag - trekant KKM og/eller parsex med full swap Onsdag - Lett Rollespill Torsdag - Trekant MMK Fredag - Rollespill med strap-on, håndjern og pisk Lørdag - Parsex Søndag - Sove/God film og/eller TV serie
Gjest Mann Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Det eneste jeg vil ha, er ei dame som er kåt og våt.
Gjest MikeWaters Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Det eneste jeg vil ha, er ei dame som er kåt og våt. Faen, der røyk søndagen min
bukett Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Mandag - Kjappis Tirsdag - trekant KKM og/eller parsex med full swap Onsdag - Lett Rollespill Torsdag - Trekant MMK Fredag - Rollespill med strap-on, håndjern og pisk Lørdag - Parsex Søndag - Sove/God film og/eller TV serie Høres ut som en fulltidsjobb ved siden av jobb, kveldsmøter, reiser, barn og fritidsaktiviteer. Hver sine interesser!
Gjest kaat Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Et blikk som virkelig sier "Knull meg nå!" Finnes ikke noe mer sexy enn det! 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Hvorfor vil du vite dette, TS? Er jo like mange svar som det er menn, hvordan skal det kunne gi deg noen hint om hva du bør gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå