blå Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Jeg skal ha et par stykker på besøk (dette er litt formelt, men ikke stivt) og dette besøket vil være på dagtid. Selv om vi skal arbeid med noe, så tenkte jeg å lage i stand ett eller annet. Problemet mitt er at jeg har sinnsykt dårlig tid, så det må bli super enkelt. Tenkte litt på ost, kjeks/rundstykker. Men er det kjedelig? Har noen noen forslag.......???
Gjest Paff Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Hva med en enkel (men god) salat? Trenger ikke mange ingrediensene eller arbeidet for at det skal bli bra. Sleng ferdigbaguetter i oven og imens kan du: Dele en ferdigstekt kylling i biter og ha følgende oppdelt i en bolle: Grønn salat (gjerne to typer) Smakstomat Rødløk Agurk Og så slenger du fetaostbiter (og dressing fra glasset) på tommet. NAM!
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #3 Skrevet 2. november 2003 Hva med en pai med grønn salat til? Det synes jeg er ypperlig lunsjmat.
blå Skrevet 3. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2003 Tusen takk for svar. Jeg går kanskje for salat, det er ingen dum ide. Pai høres jo deilig ut, men jeg har aldri laget det før, og jeg tror ikke dette er riktige folk å ha som prøvekaniner.
Gjest Tex Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Sikkert lurt å ha noe som er enkelt å spise og som ikke kliner for mye.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå