Gå til innhold

Har du glede av prostatastimulering?

18 stemmer

1. 1. Stimulering av prostata: OK?

• Ja, sikreste vei til orgasme.
      3
    • Ja, artig lek, men ikke noe hovedpoeng.
      7
    • Nei, har aldri fristet.
      6
    • Nei, er smertefullt.
      1
    • Annet, forklarer i kommentar.
      1

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har veldig gjerne lyst å melke prostataen til min kjære, men han ønsker ikke dette. Det eneste jeg har fått igjennom er en finger (tok jomfrudommen hans :gjeiper: ), men han klarte ikke å slappe av.

Gleder meg til han ønsker det, fordi jeg er sikker på at han kommer til å elske det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det. Er jente. Har gjort det siden jeg var 16,ca. Sterkeste orgasmene jeg får er når han holder på bak,foran og på klitoris samtidig. Da hender det jeg svimer av.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer som første kvinne med prostata i såfall :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kall det hva du vil,jeg får orgasme når noen gjør det der,baki der. Samme hva greia heter,det funker som faen ;-)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Det funker som faen på meg, jeg har besvimt flere ganger når orgasmen kommer, det er bare så sinsyyykt deilig og få massert prostata, digger strap on, vibrerende butplugs og fingre, av og til en gutt :fnise: Blir helt umettelig av dette og kan få mange orgasmer av det :sikle:

Gjest Nysgjerrig
Skrevet

Ok... Kan ikke noen (en gutt) skrive en kort "guide" til hvordan å gå frem her..? :-)

Tror typen min kanskje har lyst, men vegrer seg for å ta intiativ til det. Og er generellt tilbakeholden om jeg beveger meg i de områder. Men har lagr merke til at han presser bena og rumpeballene kjempehardt sammen når han kommer, og hsn "presser", "klemmer" med hånda bak ballene, min ikke inn/opp når han f.eks runker eller mens jeg suger han.. Derfor tror jeg at det ville vært en "højdare" for han om jeg hadde fått prøvd dette på han, og lyktes når jeg først slapp til.. Frykter det blur med èn gang, hvis det blir fiasko eller ekkelt for han.

Åssen gå frem/ overtale om han "sier nei, men egentlig vil"

Vil gjerne vite hvor LANGT inn?

Åssen vite at du har truffet blink?

Hva dkal man gjøre når man har funnet punktet? Suge, runke samtidig?

Gull-teknikker? :-P

Pleeeease share!

Dette vil jeg lære! :-))

Gjest MikeWaters
Skrevet

Ok... Kan ikke noen (en gutt) skrive en kort "guide" til hvordan å gå frem her..? :-)

Tror typen min kanskje har lyst, men vegrer seg for å ta intiativ til det. Og er generellt tilbakeholden om jeg beveger meg i de områder. Men har lagr merke til at han presser bena og rumpeballene kjempehardt sammen når han kommer, og hsn "presser", "klemmer" med hånda bak ballene, min ikke inn/opp når han f.eks runker eller mens jeg suger han.. Derfor tror jeg at det ville vært en "højdare" for han om jeg hadde fått prøvd dette på han, og lyktes når jeg først slapp til.. Frykter det blur med èn gang, hvis det blir fiasko eller ekkelt for han.

Åssen gå frem/ overtale om han "sier nei, men egentlig vil"

Vil gjerne vite hvor LANGT inn?

Åssen vite at du har truffet blink?

Hva dkal man gjøre når man har funnet punktet? Suge, runke samtidig?

Gull-teknikker? :-P

Pleeeease share!

Dette vil jeg lære! :-))

http://www.erotikknett.no/2466_72.php

Gjest padawan
Skrevet

Øhm, hvor langt inn må man, bruker dere glid, og blir det mye graps?

Du må nødvendigvis ikke opp i toern for å finne den. er mannen kåt blir den større og dermed lettere å finne. trykker du et par cm over anus skal du kunnne kjenne den men du må trykke litt. du må antageligvis lete litt første gangen.

Er det litt sånn nøttete?

jups. den er på samme størrelse som en nøtt omtrent. husk at det kan gjøre ganske vondt hvis du trykker på den og han ikke er kåt.

Skrevet

Har forsøkt, men det gir meg ikke mye.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Har forsøkt, men det gir meg ikke mye.

Da gjør du det feil vettu stefan, ta det roligere, peis på med mere glid, slapp av i fiseringen.......og kos deg serru, det blir bare helmax esse, jeg lover! :ironi:

Skrevet

Er mannen uerfarend og ikke klarer å slappe av, må du vente med å stikke fingeren inn...Gjør det når du kjenner han bygger seg og og er nær ved orgasme,vent gjerne til han er over kneika, slik at orgasmen er i umiddelbar nærhet...bruk mye glidemiddel, bruk langfingeren da de andre fingrene gjerne er for korte til å nå punktet da det ligger 6-8 cm inn opp mot magen..Trykk litt/ gnu når du kjenner punktet..Punktete svulmer gjerne opp og blir hardt jo nærmere orgasmen han kommer...

Når han har lært seg å slappe av kan du ta inn dildoen/fingrene før...Dessverre er ikke min mann vant enda, han er den første som har brukt så lang tid på å slappe av så jeg må gjøre det rett før orgasmen..da er de også så opphiddet og klar for sprut at man kan lure inn en finger og gjøre orgasmen enda bedre ;)

Skrevet

Da gjør du det feil vettu stefan, ta det roligere, peis på med mere glid, slapp av i fiseringen.......og kos deg serru, det blir bare helmax esse, jeg lover! :ironi:

Hehehe... det verste var at det var slik hun jeg var sammen med på den tiden tenkte. Hun strappet på seg en dildo og skled til verks. Hun ble skuffet da det ikke var det helt store for meg, men hun ble usannsynlig tent selv, så vi gjentok det en del ganger. Hva gjør man ikke for å tilfredsstille? :fnise:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hun strappet på seg en dildo og skled til verks.

Sporty, har du nummeret hennes? ;)

Skrevet

Sporty, har du nummeret hennes? ;)

Altfor lenge siden, Mike... :fnise:

Skrevet

Steff, hadde hun brukt den før?

Jeg merker at jeg får litt ekkelangst av å tenke på sånn gjenbruk i rassen. Men på den annen side, hva er da analsex? :klo:

Gjest padawan
Skrevet

så lenge slikt er vasket skikkelig mellom hver gang så skal det vel ikke være noe i veien for å bruke det på nytt...?

Skrevet

Æh, for meg er det det, jeg gjenbruker ikke sexleketøy. Seriøst.

Gjest padawan
Skrevet

tror jeg misforstod deg litt. i gjenbruk så mener du å bruke det på flere personer..?

Skrevet

Steff, hadde hun brukt den før?

Jeg merker at jeg får litt ekkelangst av å tenke på sånn gjenbruk i rassen. Men på den annen side, hva er da analsex? :klo:

Nei, hun hadde ikke brukt den før. Jeg så hun pakket den opp og ville overraske meg. Om hun brukte den selv innimellom aner jeg ikke, og jeg håper for all del hun ikke brukte den på andre menn... :fnise:

Skrevet

Jupp, Steff, du forsto. :ler:

Fra den ene til den andre, rumpa, liksom. *grøsser*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...