Gå til innhold

Løse ledninger som henger ned fra tv-benken

meg525

Anbefalte innlegg

Hei

Har en tv-benk fra Ikea,som består av 2 like deler. Den øverste delen er montert på veggen. På undersiden av denne monterte jeg to spotter. Fra disse henger det nå en ledning ned på hver side. Ønsker å feste de opp langs veggen på benken på hver sin side,for så å samle de med teipe eller noe på toppen av benken,slik at ikke synes så godt. Trenger også å feste den siste delen av denne ledningen stramt nedover langs veggen,før den kommer til stikkontakten.

Hva må jeg kjøpe for å få strammet opp og festet ledningene inntil benken og veggen?

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp ledningsklips i passende størrelse, eller ledningslist som du klipper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei

Har en tv-benk fra Ikea,som består av 2 like deler. Den øverste delen er montert på veggen. På undersiden av denne monterte jeg to spotter. Fra disse henger det nå en ledning ned på hver side. Ønsker å feste de opp langs veggen på benken på hver sin side,for så å samle de med teipe eller noe på toppen av benken,slik at ikke synes så godt. Trenger også å feste den siste delen av denne ledningen stramt nedover langs veggen,før den kommer til stikkontakten.

Hva må jeg kjøpe for å få strammet opp og festet ledningene inntil benken og veggen?

På forhånd tusen takk for hjelpen!

skjønner ikke litt hva du mener engang, men se her

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...