Gå til innhold

Dager igjen til jeg gifter meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss om 12 dager.

Jeg er så lei alle både folk jeg bare vet hvem er og folk jeg kjenner som spör gjentatte ganger om jeg gruer meg, er jeg nervös? osv.

kanskje enkelte får kalde fötter og blir nervös, men jeg finnes ikke det i det hele tatt, vi har värt sammen i 8 år og er helt sikker på at dette er det rette for oss.

jeg regner med at neste uke blir litt anderledes, kankje jeg stresser litt mer osv.

men er det normalt å ikke väre närvös og stresset så kort för bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss om 12 dager.

Jeg er så lei alle både folk jeg bare vet hvem er og folk jeg kjenner som spör gjentatte ganger om jeg gruer meg, er jeg nervös? osv.

kanskje enkelte får kalde fötter og blir nervös, men jeg finnes ikke det i det hele tatt, vi har värt sammen i 8 år og er helt sikker på at dette er det rette for oss.

jeg regner med at neste uke blir litt anderledes, kankje jeg stresser litt mer osv.

men er det normalt å ikke väre närvös og stresset så kort för bryllupet?

Ja, det er like normalt å ta det helt med ro og være trygg og sikker i sin sak som det er å kjenne på uro og nervøsitet.

Vi mennesker er ulike, og forholdene våre er ulike. Ikke føl press til å være nervøs, eller bli nervøs for at du ikke er nervøs... Bare kos deg med god samvittighet og le av dem som nærmest påstår at du skal grue deg ;)

Skrevet

Jeg skal gifte meg om under tre måneder, og kjenner allerede nervøsiteten. Ikke fordi jeg er usikker på om jeg gifter meg med mannen i mitt liv, men fordi jeg har laget en stor fest, og det er i ganske mange ledd det kan gå galt, sånn at selve dagen ikke blir så bra som jeg håpet.

Uansett så spør jo folk fordi de vil vise interesse for bryllupet :)

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det er nervøsitet for om man har valgt rett mann folk spør om. Er vel heller festen, om alt går som det skal osv folk er nervøse for. De fleste har vel forhåpentligvis tenkt seg godt om når det gjelder valg av mann før den store dagen nærmer seg ville jeg tro :-)

Jeg skal gifte meg om 1,5 måned og er ikke nervøs overhodet ennå. Men vi skal ha stor fest og jeg er kontrollfrik så kommer nok til å være litt stresset siste uken for at alt skal være under kontroll.

Lykke til med bryllupet og ha en fantastisk dag.

Skrevet

Folk spør nok mest for å vise interesse i forhold til den store dagen vil jeg tro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...