Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at det er ulykke? Det gjør jeg. I fjor forstuet jeg hånda. I år låser jeg meg inne på 17 mai da det er fredag den 13 i år. Blir sikkert regn og bare tull da og den dagen vil jeg ikke ha ødelagt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du at det er ulykke? Det gjør jeg. I fjor forstuet jeg hånda. I år låser jeg meg inne på 17 mai da det er fredag den 13 i år. Blir sikkert regn og bare tull da og den dagen vil jeg ikke ha ødelagt.

17. mai kan jo aldri være den 13.

Det er fredag den trettende minst en gang i året.

• Liker 2
Gjest trinem0r
Skrevet

forstår ikke helt hvordan du får den 17.mai til å bli den 13. det sier jo selv at 17.mai er 17 mai og ikke 13..

Skrevet

Er veldig spent på hvordan 17. mai ble til fredag 13. :klo:

Skrevet (endret)

Du låser deg inne på 17. Mai fordi den er Fredag den 13??!!!

Que?

Du mener vel Fredag den 17.? Hvis det nå er en Fredag i det hele tatt, altså.

Oh GREAT! Alle de andre så det, også. Now i just feel ordinary!

Endret av Mann 42
Skrevet

Som alle andre her er jeg veldig spent på hvordan du kan få 17.mai til å lande på fredag 13.! Det er riktignok fredag 13. fire dager før 17.mai...

Gjest Lacus
Skrevet

Tror ikke at det er noen større kjans for at ulykker skjer på fredag den 13., en andre dager i året.

Er også spent på hvordan 17 mai kan komme på fredag den 13 :fnise:

Skrevet

Hahaha det må være kødd!

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha det må være kødd!

Selvsagt.

Lurer på om det var noen noen som så på kalenderen?

Jeg lurer folk med dette hvert år og de fleste tar da en rask titt på kalenderen :skratte:

Skrevet

Ikke behov for å se på kalender for å finne ut at fredag 13. ikke kan være på 17.mai nei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...